پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

کنترل تنگه هرمز و اقتدار ایران اسلامی ثمره خون شهدا است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: اقتدار ایران اسلامی و کنترل تنگه هرمز به دست نیرو‌های ایرانی را ثمره خون شهدا دانست.

گزارش گروه سیاسی جوانان خوز، به نقل از روابط عمومی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، سردار علیرضا تنگسیری در هشتمین یادواره سردار شهید سیدجاسم نوری از شهدای مدافع حرم خوزستان که در یادمان سردار شهید علی هاشمی در اهواز برگزار شد، گفت: اقتداری که امروز خداوند به ما عنایت فرموده ثمره خون شهدا است.

وی افزود: ایران در زمان طاغوت اجازه کنترل تنگه هرمز را نداشت، اما اکنون شناور‌های عبوری از این تنگه از جمله؛ کشتی، ناو و هر قایق باید با زبان فارسی، ملیت، نوع محموله و مقصد خود را به ما اعلام کند و اگر این کار را انجام ندهد به طور قطع به سراغش می‌رویم.
سردار تنگسیری به دلاورمردی دریادلان نیروی دریایی سپاه پاسداران در جریان بازداشت ملوانان آمریکایی در خلیج فارس اشاره کرد و ادامه داد: این ملوانان پس از بازداشت در جزیره فارسی نگهداری می‌شدند و یک هوایپما از ناو آمریکایی مستقر در منطقه برای آزادی آن‌ها به پرواز درآمد، ولی با هشدار دلاورمردان نیروی دریایی سپاه مبنی بر اینکه اگر این هواپیما در جزیره فارسی به زمین بنشیند آن را هدف قرار می‌دهیم، به ناچار عقب نشینی کرد و مجبور به بازگشت شد.
سردار تنگسیری درباره شهید نوری از شهدای مدافع حرم خوزستان گفت: شهید نوری از سن ۱۳ سالگی در جبهه حضور داشت و همه عمر خود را در جبهه سپری، و از ناموس ملت دفاع کرد و پس از هجوم داعش به سوریه به این کشور هجرت کرد و سپس برای دفاع از حریم آل الله به عراق رفت و در این کشور به شهادت رسید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه برون مرزی نصرت که در اواخر جنگ تحمیلی در جزیره مجنون به شهادت رسید، اضافه کرد: شهید هاشمی شهید هور، شهید شجاع و شهید دلیر دوران ۸ دفاع مقدس بود که از ابتدای دوران دفاع مقدس تا آخرین لحظه در جبهه حضور داشت و در نهایت به آرزوی دیرینه خود رسید.
هشتمین یادواره شهید سیدجاسم نوری شامگاه پنجشنبه، یکم تیرماه به همت پایگاه مقاومت بسیج عمار یاسر مسجد صاحب الزمان (عج) کوی مشعلی باحضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، جانبازان، مدافعان حرم و جوانان و نوجوانان خوزستانی در یادمان سردار شهید علی هاشمی در اهواز برگزار شد.
سردار شهید سیدجاسم نوری پس از سال‌ها حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در ایران، سوریه و عراق، در خرداد سال ۱۳۹۴ در شهر رمادی عراق به شهادت رسید.
پایان گزارش/
4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

نصب ۵ هزار پنل خورشیدی در خوزستان
اجرای طرح پلاک کوبی الکترونیکی درختان سطح شهر رامهرمز
"یا علی گفت با تمام وجود، تا همه‌ عمر با علی باشد"
استاندار خوزستان ؛ تسریع در پیشبرد پروژه‌های متروی اهواز، زراعت چوب و نهضت ملی مسکن
بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد در شهر‌های مختلف خوزستان
دستگیری دو شکارچی دراج در شوشتر
رئیسی:حل معضل ریزگردها تا رسیدن به نتیجه باید دنبال شود
بازدید از یادمان شهدای عملیات فتح المبین در شوش به بیش از ۲۰۰هزار نفر رسید
چرا غرب و آمریکا پشت سر اسرائیل ایستاده‌اند؟
تصویب لایحه موقت ۴۵ روزه در مجلس نمایندگان برای جلوگیری از تعطیلی دولت بایدن

سرخط اخبار کل

10199800_146
WhatsApp+Image+2022-03-15+at+11.25
1400110215242133224589484
10532598_636
IMG_20240501_232609_976
10961252_369

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *