پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

کشف بیش از ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در ماهشهر و شادگان

۲ محموله سوخت قاچاق در حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های ماهشهر و شادگان در استان خوزستان کشف و توقیف شد.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، سرهنگ منوچهر جوانمرد، فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماهشهر حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان به ۴ دستگاه خودروی وانت باری مشکوک شدند و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی دقیق از این خودروها، از یک دستگاه وانت مزدا مقدار یک هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل، از یک دستگاه نیسان وانت مقدار ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل و از ۲ دستگاه وانت پراید ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع، کشف شد و کارشناسان ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق را بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ جوانمرد با عنوان اینکه در این رابطه ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، ادامه داد: از مردم می‌خواهیم در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف محموله یکهزار لیتری سوخت قاچاق در شادگان

سرهنگ سیدقاسم موسوی، فرمانده انتظامی شادگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک خودروی سواری شوتی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، یک هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی کشف کردند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شادگان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

صدراعظم آلمان: توافق با ایران قطعا در آینده نزدیک اتفاق نخواهد افتاد
نحوه استفاده از دارو‌های کاهنده قندخون
ترکمنستان تعرفه حمل کالای ترانزیتی ایران را لغو کرد؛ اجرا از شنبه ۹ مهر
پیش بینی وزش باد و گردوغبار محلی در خوزستان
صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۱۷ خرداد ماه
لزوم رفع مشکلات توزیع برق و بهبود کیفیت برق رسانی در اندیمشک
قیمت طلا و سکه در بازار اهواز ۲۰ آبان ۱۴۰۱
رونق تولید و اشتغال در صنعت نیشکر
ماجرای ضرب و جرح جوانی در اهواز چه بود؟
پژوهش‌ها درباره مالیات چه می‌گویند؟

سرخط اخبار کل

171018274
cropped-logo_footer
10394853_613
169942419
9592348_120
170889849

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *