پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

پذیرش مقاله علمی-پژوهشی یکی از نخبگان ورزشی ایران-خوزستان در کنگره بین‌المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی با میزبانی آنتالیا

مقاله علمی-پژوهشی رحمان جوانمردی از نخبگان ورزشی ایران-خوزستان در کنگره بین‌المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی با میزبانی آنتالیا پذیرش شد .

به گزارش گروه ورزشی جوانان خوز ، رحمان جوانمردی فارغ‌التحصیل دکترای تخصصی مدیریت ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی تهران و سرمربی و مربی تیم های پایه باشگاه نفت امیدیه در لیگ یک و برتر کشور می باشد .

جوانمردی دوره دانش افزایی توسعه فوتبال پایه در کنار استاد مجید جلالی مدیر توسعه‌ فوتبال کشور و دکتر قربانعلی پور دکترای فیزیولوژی ورزشی و مربی بدنساز تیم ملی فوتبال ایران به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی تهران که در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه برگزار گردید ، بعنوان مدرس حضور داشتند.

از آثار علمی این نخبه ورزشی حضور و پذیرش مقاله‌های علمی پژوهشی ایشان در بیست و یکمین کنگره بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی به میزبانی آنتالیا می‌باشد .

همچنین در آبان ماه و چهاردهمین کنگره بین المللی علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی در تاریخ ۲۶ اسفندماه بعنوان سخنران پذیرفته شد.

آرزوی موفقیت برای این مربی و تحصیلکرده ورزشی.

پذیرش مقاله علمی-پژوهشی یکی از نخبگان ورزشی ایران-خوزستان در کنگره بین‌المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی با میزبانی آنتالیا پذیرش مقاله علمی-پژوهشی یکی از نخبگان ورزشی ایران-خوزستان در کنگره بین‌المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی با میزبانی آنتالیا پذیرش مقاله علمی-پژوهشی یکی از نخبگان ورزشی ایران-خوزستان در کنگره بین‌المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی با میزبانی آنتالیا پذیرش مقاله علمی-پژوهشی یکی از نخبگان ورزشی ایران-خوزستان در کنگره بین‌المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی با میزبانی آنتالیا

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

تقویت فشار آب در مسکن مهر و کوی جانبازان اندیمشک
بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان در حمایت از طرح نور
حسینیه اندیمشک پر بارش ترین شهر خوزستان
دیدار رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
بیانیه ایران و سوریه؛ تاکید بر گسترش روابط و مقابله با دشمنان مشترک
اجرای بخش دوم طرح زهکشی اراضی کشاورزی در بندر ماهشهر
گردهمایی روسای سه قوه برای کاهش تصدی‌گری دولت
ارز ترجیحی، مخرب‌ترین سیاستِ‌ چند دهه اخیر کشور/ ۷۰میلیارد دلار هدر رفت
نامگذاری روگذر میدان جمهوری اهواز به نام شهدای غزه
مخبر: درآمدهای دولت باید فقط از مسیر خزانه وارد چرخه اداره کشور شود/ضرورت اصلاح نظام بانکی

سرخط اخبار کل

8648382_436
170996454
1401040209304263625567964
8557435_644
بارگیری
IMG_20240428_124108_787

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *