پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

هیچ مماشاتی با دشمنان نداریم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور : اگر دشمن بخواهد امنیت نظام جمهوری اسلامی را دچار خدشه کند واکنش ما شدید و پشیمان کننده است.

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: به عنوان یک سرباز انتظامی این را می‌گویم اگر دشمن بخواهد امنیت نظام جمهوری اسلامی را دچار خدشه کند واکنش ما شدید و پشیمان کننده است، مگر جمهوری اسلامی به سادگی به دست آمده که کسی تصور کند ما با دشمنان این نظام، اسلام و قرآن مماشات می‌کنیم، این جزو وظایف قطعی ماست. ابایی هم نداریم، از کسی هم نمی‌ترسیم.

وی افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران باور دارند که فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، کلام حضرت، ولی عصر (عج) است و اثر این نفس مطمئنه را ما در بخش نظامی به خوبی مشاهده کردیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور بیان داشت: با افتخار اعلام می‌کنم با هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم و نیرو‌های مسلح اگر دشمن به این گمان برسد که می‌تواند در صفوف به هم پیوسته نیرو‌های مسلح رخنه‌ای ایجاد کند، سخت در اشتباه است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی ضمن بازگویی عظمت ماموریت اربعین حسینی، عنوان داشت: به نوبه خودم از تلاش‌های شبانه‌روزی یکایک کارکنان پلیس در برپایی حماسه اربعین، که مورد تقدیر نایب امام الزمان (عج) واقع شد، صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنم.

شایان ذکر است در این آیین از خدمات حجت الاسلام صادق غلامعلی تبار قدردانی و حجت الاسلام یدالله گوهری به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان معرفی شد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

شورش مسلحانه «واگنر» در روسیه
احیای دیمزارهای شوشتر با حمایت بنیاد برکت
پلمب و کشف کالای احتکار شده در خوزستان
منطقه آزاد اروند موظف به ایجاد زیرساخت‌های گمرکی است
بهبود کیفیت آب آشامیدنی اهواز و دیگر شهر‌های خوزستان
خرید بیشترین میزان کلزای کشور از کشاورزان خوزستان
پایداری تولید نفت با تحقق کامل تعهد شرکت نفت و گاز اروندان
هنر نقاشی کودکانه هنرستان سما مجموعه ماه و ماهی
ادامه بارندگی در خوزستان/ هشدار هلال احمر به ۵ استان
گزارش تصویری|تلاش شبانه روزی نیروهای عملیاتی فاضلاب آبفا اهواز

سرخط اخبار کل

77702
IMG_۲۰۲۲۰۵۲۴_۱۶۱۶۲۱
1401052610440035425905684
4133359
9571695_180
9524244_670

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *