پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

نشست دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های حاکمیتی خوزستان

به منظور تبیین برنامه‌های سال ۱۴۰۲ و با حضور دبیر و معاونین ستاد نشست دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های حاکمیتی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی جوانان خوز ، در این نشست آقای دکتر شهریاری دبیر ستاد خوزستان با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب به ویژه شهید مظلوم سروان قنبری که طی روزهای اخیر در شهرستان ایذه به شهادت رسیده تحلیلی از وضعیت سیاسی کشور را بیان کرد و گفت: دشمن در تلاش است تا با تغییر رفتار در جامعه ساختار ها را دچار تغییر کند اما با هوشیاری مردم و مسئولان ان‌شاءاللّٰه این فتنه خاموش خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : امر به معروف و نهی از منکر نباید بر زمین بماند و امر به معروف در جامعه ما متاسفانه مظلوم است و مظلومیت آن زمانی بیشتر است که آن را فقط در قالب عفاف و حجاب می بینند، در حالی که این فریضتین الهی شامل همه مسائل انسانی است.

دبیر ستاد خوزستان در ادامه گفت : ماموریت اصلی قرارگاه عفاف و حجاب در دستگاههای اجرایی و دولتی است لذا انتظار است با راه اندازی شوراهای امر به معروف و فعال کردن آنها نسبت به آسیب شناسی دستگاه و فعال کردن جلسات شورا نسبت به حل مسائل موجود اقدام نمایند.

در ادامه جلسه آقای مهندس بویری معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد نیز طی سخنان گفت : برنامه‌های ستاد در خصوص دستگاه‌های حاکمیتی در ۴ زمینه تولید محتوای فرهنگی ، تبلیغات محیطی و فضا سازی ، دوره های آموزشی کشوری و استانی و فعالیت فرهنگی در فضای مجازی می باشند ، و معاونت علمی
آمادگی دارد تا در خصوص ایده پردازی برای تولید محتوای فرهنگی به تمام دستگاه های اجرایی مشاوره بدهد.

سپس خانم دکتر ریحانی معاونت زنان ستاد خوزستان نیز با اشاره به شاخص‌های فرهنگی عفاف و حجاب و موضوع قرارگاه ۲۱ تیر را تشریح و گفت : عفاف و حجاب یک فوریت است و نباید به مسئله اول کشور تبدیل شود و خواهان همکاری دستگاه‌های مسئول در اجرایی کردن شاخص‌های عفاف و حجاب و همکاری با بازرسان شد.

نشست دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های حاکمیتی خوزستان
در پایان جلسه حجت الاسلام ریسمان‌سنج معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد نیز با تشریح برنامه‌های معاونت خود گفت : همکاری با گروه های مطالبه گر و پیگیری کارهای آنان ، تشکیل و فعالیت شوراهای دستگاهها بر اساس قانون و بارگذاری فعالیت های شورا برای ارزیابی عملکرد دستگاهها مورد انتظار است.

نشست دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های حاکمیتی خوزستان

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

ناو شهید سلیمانی دارای ۱۶ تیر موشک پدافندی نواب و ۶ تیر موشک صیاد است
ضرورت توجه به حوزه سلامت در خوزستان
وزارت اطلاعات: یک شبکه‌ی همکار با سرویس اطلاعاتی بیگانه متلاشی شد
رهایی قاتل از قصاص با وساطت پلیس در اندیمشک
وضعیت مطلوب آب ذخیره شده در سد‌های خوزستان
جایگاه ویژه صنعت پتروشیمی در حوزه تجارت خارجی
تشییع پیکر مطهر مادر شهیدان مهتدی در اهواز
الکاظمی و رئیسی در نیویورک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند
حفظ محیط زیست با کاهش مشعل‌ سوزی در مناطق نفت خیز جنوب
جایگاه اول خوزستان برای خرید تضمینی گندم در کشور

سرخط اخبار کل

9695758_999
10201045_569
11106531_473
10118354_687
1402031914403746427739124
139402180734171135257254

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *