پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

مهار تورم با همراهی دولت و مردم

امام جمعه اهواز: امسال سال مهار تورم است، ولی مهار تورم با همراهی دولت و مردم مقدور است.

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: کشور ما هم اکنون در جنگ اقتصادی تمام عیار و همه جانبه به سر می‌برد و گرانی یکی از ابعاد این جنگ نابرابراقتصادی است.

وی افزود: مردم گرانی را به سختی تحمل می‌کنند، ولی باید با گران‌فروشی و افسار گسیختگی قیمت‌ها مقابله کرد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: باید کارگروهی متشکل از جوانان با انگیزه برای نظارت بر بازار و جلوگیری از گران‌فروشی و تنظیم بازار فعال شود تا قدری از فشار‌ها بر مردم کاسته شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: مدیریت قیمت‌ها در بازار خیلی موضوع مهم است که در بسیاری از کشور‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و احدی جرات ندارد از قیمت‌ها تخطی کند.

وی با اشاره به اینکه  با بیان اینکه در همه کشور‌ها تورم و گرانی هست و اختصاص به کشور ما ندارد، گفت:  امسال سال مهار تورم است، ولی مهار تورم با همراهی دولت و مردم مقدور است.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف در کشور تاکید و  گفت:  باید با برنامه‌ریزی دقیق، بهینه‌سازی مصرف و افزایش میزان بهره‌وری را نهادینه و از اسراف جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ضمن تاکید بر  اعتماد به جوانان و میدان دادن به آنان افزود:  جنگ هشت ساله را جوانان به پیش بردند و در عرصه اقتصادی نیز جوانان می‌توانند گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور باشند.

وی ادامه داد:  محور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی جوانان هستند و  باید به جوانان حرمت گذاشت و میدان داد، ولی این به بدین معنا نیست که به بزرگان اکرام نکنیم.

امام جمعه اهواز بیان کرد: جوانان و نیروی جوانی سرپنجه حل مشکلات اقتصادی کشور هستند از این رو لازم است هر کدام از مدیران ما یک جوان در کنار خود داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد گفت: مبارزه با بی‌حجابی تنها وظیفه دولت و حاکمیت نیست بلکه احاد مردم به‌خصوص متدینین باید به وظیفه الهی خود عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه اگرهمه تذکر لسانی بدهند و امر به معروف و نهی از منکر کنند بی حجابی در کشور ما جمع خواهد شد، افزود:  آمریکا و شیاطین از ترویج بی‌حجابی در کشور اسلامی ما خوشحال و خرسند هستند.

امام جمعه اهواز ادامه داد:  وقوع انقلاب اسلامی  پرتویی از احیای کرامت انسان‌ها می‌باشد و  براساس فرمان حضرت علی (ع) به مالک اشتر، همه انسان‌ها باید از کرامت انسانی برخوردار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فردعوت جوانان برای ورود به حوزه‌های علمیه، تبریک دهه کرامت و روز دختر، گرامی‌داشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، تاکید بر محبت به دختران و گرامی‌داشت هفته حج از دیگر محور‌های خطبه‌های نماز جمعه اهواز بود.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

رفع تصرف ۱۷۰ هزار متر مربع اراضی ملی در شادگان
زاهدی‌وفا بدون حاشیه وزارت کار را مدیریت کرد
مدال آوری بانوان خوزستان درمسابقات پارادوومیدانی کشور
زندگینامه شهید عباس بابایی (۱۳۲۹ - ۱۳۶۶)
صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۱۸ مهر ماه
مرمت و بهسازی جاده چاه‌های نفت و گاز مسجدسلیمان
رهبر انقلاب: باید زمینه تربیت و رشد امثال آیت‌الله ناصری فراهم شود
مالاریا از شایع‌ترین عفونت‌های انسانی و بیماری عفونی دنیا
توقف تجارت در مرز چذابه تا پایان مراسم اربعین
اردوی جهادی در روستای رود زرد رامهرمز

سرخط اخبار کل

1401070403084145226155543
1370051_orig
10043691_419
8491580_848
10240721_999
10727192_863

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *