پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان خرمشهر+ گزارش تصویری

امروز شنبه ۷ بهمن ماه با حضور دکتر بهمن شهریاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان ، معاون پشتیبانی ستاد استان ، نماینده ولی فقیه شهرستان خرمشهر ، فرماندار ویژه خرمشهر ، فرمانده سپاه شهرستان ، فرمانده فراجا شهرستان و مسئولین شهرستانی ، سید عبدالرزاق نورانی بعنوان دبیر ستاد امربه معروف شهرستان خرمشهر معارفه شد .

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، دکتر بهمن شهریاری دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان خوزستان با تاکید بر شکل‌گیری شوراهای امربه معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی شهرستان ، خاطر نشان کرد ؛ شورای دستگاه‌ اجرایی متولیِ آن مسئله‌ای است که از یک طرف به مردم تذکر دهد و جای دیگر طرف حساب دستگاه‌های اجرایی باشد .

دبیر ستاد امربه معروف استان ضمن تاکید بر موضوع محوری جلسات ، تصریح کرد ؛ جلسات باید موضوع محور و در سامانه ارزیابی عملکرد بارگذاری و بازتاب داده شوند .

شهریاری تاکید کرد ؛ منکرهای اداری احصاء و با آنها برخورد شود ، امربه معروف و نهی از منکر تنها در عرصه عفاف و حجاب خلاصه نمی‌شود ، باید از بنر بشکل «بصری» با محتوای احادث ائمه(ع) که مربوط به امربه معروف و نهی از منکر است در دستگاه‌های اجرایی کار شود . این بنرها باید حاوی پیام به جهت فضاسازی در دستگاه مربوطه باشد .

معاون سیاسی سپاه ولیعصر(عج) استان با اشاره به عرصه‌های ابلاغی مختلف ستاد امربه معروف و نهی از منکر ، اظهار کرد ؛ عفاف و حجاب یک عرصه از ۱۸ عرصه ستاد امربه معروف و نهی از منکر است ، که این عرصه‌ها تمام جوانب زندگی مردم را در بر می‌گیرند ، و ستادکل در استان متولی سازماندهی ، جذب و بکارگیری نیروهای توانمند مردمی برای پیشبرد و رفع مشکلات عدیده که این ۱۸ عرصه آنها را احصاء می‌کنند ، می‌باشد .

شهریاری با اشاره به فعالیت میزخدمت در نماز جمعه خاطر نشان کرد ؛ ستاد امربه معروف گروه‌های ۵ نفره متشکل از برادران و خواهران فعالِ عرصه عفاف و حجاب را برای تذکر لسانی با حکم ماموریت از ستاد امربه معروف و نهی از منکر سازماندهی می‌کند ، و این گروه‌ها مردم دغدغه‌مندی هستند که یا با فراخوان حضور پیدا می‌کنند و یا بصورت خودجوش حضور بهم می‌رسانند .

دبیر ستاد امربه معروف استان در ادامه بیان کرد ؛ ۳۳ دستگاه در «ماده ۲۰» ماموریت دارند که دغدغه‌های جامعه را حل کنند ، این ماموریت از صدور مجور شروع شده و در طول نظارت توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه پیگیری می‌شود ، گاها می‌بینیم که یک گروه موسیقی با برنامه‌ای مشخص مجوز اجرا می‌گیرد ولی در صحنه اجرا شکل برنامه و یا خواننده را تغییر می‌دهند ، که باید بر این موارد نظارت کامل بشود .

وی گفت ؛ نظارت بر اصناف ، بازار ، کافه‌ها بیشتر شود ، زیر پوست شهر رصد و روی این موضوع باید کار بیشتری صورت بگیرد ، اتحادیه و بسیج اصناف به مجوزهای قانونی و اماکنی که بصورت غیرقانونی فعالیت دارند نظارت داشته و برخورد کنند .

دکتر شهریاری در پایان با تاکید بر نظارت فضای حقیقی و مجازی تصریح کرد ؛ فضای حقیقی مغازه‌ها هستند که متولی آن پلیس اماکن می‌باشد ، ولی برای فضای مجازی وقت بیشتری گذاشته شود ، بچه‌های ما چه دختران و چه پسران در این فضاها بمباران می‌شوند ، فلذا نیاز به فعال کردن همه‌ی عوامل برای رصد و توجه بیشتر است .

معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان خرمشهر+ گزارش تصویری معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان خرمشهر+ گزارش تصویری معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان خرمشهر+ گزارش تصویری

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

روایت دردناک از شهادت تمام اعضای خانواده بر اثر بمب‌های شیمیایی «صدام»
ایران ، سوگوار شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع)
پوشش تحولات اوکراین| هشدار روسیه به انگلیس و آمریکا/ شرایط لازم برای دیدار پوتین و زلنسکی وجود ندارد
اختصاص 7 میلیارد تومان بابت تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری استان
جلوگیری از برگزاری ۲ تور گردشگری غیرمجاز در دزفول
آیین سنتی معایده در خوزستان به مناسبت عید فطر
واکنش کاخ سفید به تمدید ۲ روزه آتش بس بین حماس و اسرائیل
فردا ، برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی در اهواز
رهبر انقلاب: مخاطب اول در هر یک از عرصه‌های جهاد و دعوت به خیر روحانیت است
حضور تروریست‌ها در کردستان عراق بر خلاف منافع دو کشور است

سرخط اخبار کل

IMG_۲۰۲۲۰۹۱۶_۱۴۰۵۵۶
139401291539137365123844
10162469_789
9765479_625
9623665_192
8674854_353

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *