پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

مصرف روزانه آب در اهواز بالاتر از میزان استاندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان: مصرف روزانه آب برای هر فرد در اهواز بالاتر از حد استاندارد بوده و کاهش مصرف الزامی است.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز، محمدرضا کرمی نژاد گفت: میزان مصرف یک شبانه روز آب اهواز در فصل گرم سال حدود ۷۴۸ هزار متر مکعب و معادل ۸ هزار لیتر بر ثانیه است.

وی افزود: باوجود مصرف زیاد آب، از ۴ تصفیه خانه شهری فقط ۷۶۰ هزار متر مکعب آب در شبانه روز خارج می‌شود که نشان دهنده برابر شدن میزان تصفیه آب مصرفی و آب خروجی است.
کرمی نژاد برابری میزان تصفیه آب با میزان مصرف را زنگ خطر دانست و ادامه داد: باتوجه به گرمای زیاد و محدودیت منابع آبی، باید شهروندان با مصرف بهینه آب همکاری کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان دلیل افت فشار آب و حتی قطع آب در منطقه ملاشیه، شهرک دانشگاه، عین دو، سیاحی و سایر مناطق را افزایش مصرف دانست و اضافه کرد: میزان استاندارد مصرف آب برای هر فرد در شبانه روز ۲۲۰ لیتر است، این درحالی است که این میزان در اهواز به ۴۶۰ لیتر رسیده است.
سید داوود حسینی، معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: بیش از ۱۵ درصد از مشترکان آب، بسیار پرمصرف هستند که باتوجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر استان، از شهروندان تقاضا می‌شود در محوه مصرف این نعمت حیاتی به ویژه در ساعت‌های پیک مصرف از شست و شو‌های غیرضروری در زمینه‌های مختلف خودداری کنند تا بتوانیم بدون مشکل در زمینه تامین آب این روز‌های را سپری کنیم.
آب آشامیدنی با کیفیت ۹۰۰ در اهواز تصفیه و توزیع می‌شود که تامین ۶۰ درصد آن از طرح آبرسانی غدیر و ۴۰ درصد دیگر آن از رودخانه کارون صورت می‌گیرد.
پایان گزارش/
4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز "روابط عمومی و ارتباطات"
اهواز ، میزبان پیکر مطهر شهید گمنام
جام ملت‌های فوتسال آسیا
صدور مجوز راه اندازی دانشکده پرستاری در مسجدسلیمان
قلعه‌نویی: امیدواریم محرمی مشکل خاصی نداشته باشد
کنکاش در کتابی ویژه در باب تاریخ شفاهی ،«جنگ را ما شروع کرده‌ایم»
اعطای تسهیلات برای گازرسانی به منازل در خوزستان
داستان‌سرایی ناشیانه تلویزیون بن‌سلمان درباره یکی از اعضای سپاه
تاکید بر ضرورت اجرای قانون حمایت از اطفال و نوجوانان
پوشش تحولات اوکراین| اعلام آمادگی زلنسکی بر مذاکره با پوتین تنها درباره توقف جنگ

سرخط اخبار کل

10156782_661
1435241311-parsnaz-com
169679470
1396021014183390710681434
10791860_797
قاچاق+کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *