پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

قدردانی از برترین های رویداد ملی بازی‌های ویدئویی خوزستان

برترین‌های آیین پایانی هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی در خوزستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اعلام شدند.

به گزارش گروه فرهنگی جوانان خوز، آیین پایانی و معرفی برترین‌های رویداد ملی جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی خوزستان، از سری مسابقات هشتمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، با حضور مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این آیین بر توجه به بازی‌های رایانه‌ای ساخت ایران تاکید کرد و گفت: بخش عمده‌ای از کودکان، نوجوانان و جوانان مخاطبان اصلی بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی هستند که ضرورت دارد تا متناسب با فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی بازی‌هایی با محتوای مناسب در دسترس آنان قرار داده شود.

در ادامه این آیین علیرضا احمدی، محمدمهدی باپیر و آدرین علی‌یاری به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این جام قهرمانی شناخته شدند.

رویداد ملی جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی خوزستان به دبیری سید امین سپهریان در رشته فیفا ۲۳ در ایران گیم اهواز برگزار شد که در این رویداد ۲۰۰ گیمر خوزستانی رقابت کردند.

به گفته محمد فاضلی، مسئول امور بازی‌ها و پلتفرم‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۲ نفر در هشتمین مسابقه یک میلیون نفری جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ثبت‌نام کرده‌اند.

در مجموع ۳۴ میلیون نفر در کشور مخاطب بازی‌های رایانه‌ای هستند که از این تعداد ۹ درصد خردسال، ۱۷ درصد کودک، ۱۹ درصد جوان، ۳۴ درصد نوجوان، ۱۸ درصد بزرگسال و سه درصد هم میانسال را شامل می‌شوند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

سهم اهواز از روز پاک پارسال فقط یک روز
نوازی: روی زرنگی طارمی به برد رسیدیم
مقاله | نقش و رسالت رسانه در تعالی فرهنگ
جشنواره امام رضا(ع) عطر رضوی را در سراسر خوزستان گسترانده است
آثار خوب در حوزه تاریخ انقلاب مانع از تحریف می شود
کاهش بورس عربستان تحت تاثیر بازارهای بین‌المللی
مطالبه جدی مردم ، مقابله با هنجارشکنان عفاف در جامعه
سرهنگی که باج نمی‌داد!
دهم ذی‌القعده روز بزرگداشت آقا سبزقبا علیه السلام
رسیدگی به مشکلات ۶۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دزفول

سرخط اخبار کل

IMG_20230503_213919_854-1024x682
IMG_۲۰۲۴۰۵۱۰_۱۴۲۶۴۹
10246415_161
8586932_678
IMG_۲۰۲۳۰۸۲۷_۲۳۰۹۵۷
170401326

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *