پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

فعالیت ۱۲۰۰ پایگاه اوقات فراغت در مساجد خوزستان

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از آغاز فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی جوانان خوز ،حجت‌الاسلام قاسم سمیری گفت : فعالیت  پایگاه‌های اوقات فراغت  در یک هزار و ۲۰۰ کانون مسجد در سطح استان آغاز شد.

وی اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خوزستانی، مساجد بهترین مکان برای ارایه برنامه‌های فرهنگی و هنری رده‌های مختلف سنی به ویژه نوجوانان هستند.

سمیری با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اردویی، اجتماعی و قرآنی مساجد افزود: با توجه به شعار امسال مساجد، تعالی و نشاط از اولویت‌های برگزاری برنامه‌ها با هدف جذب نونهالان و نوجوانان است.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان توجه به اقشار کم درآمد و ارایه برنامه برای مناطق کم‌برخوردار را از دیگر اهداف برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون مساجد اعلام کرد.

وی ادامه داد: با توجه به مصادف بودن آغاز به کار پایگاه‌های اوقات فراغت با دهه ولایت، کانون‌های مساجد در شهرستان‌ها متناسب با این دهه برنامه‌ریزی داشته‌اند و هم‌اکنون برنامه “در محضر نهج البلاغه” در پنج شهرستان با سخنرانی ائمه جمعه در حال برگزاری است.

سمیری برگزاری جشنواره مدهامتان، مسابقه کتابخوانی، جشنواره شعر فارسی و عربی “الغدیر”، برنامه “میدان حوصه” شهرستان شادگان و برپایی موکب‌های ولایت در کوت‌عبداله شهرستان کارون را از دیگر برنامه‌های شاخص کانون مساجد برشمرد.

وی همچنین به برگزاری اردو‌های سیاحتی زیارتی با همکاری سپاه اشاره کرد و افزود: سال گذشته پنج اردو به مشهد مقدس و حدود ۵۰ اردو درون استانی تدارک دیده شد که امسال نیز این موضوع حتما اجرا می‌شود.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با اشاره به فعالیت گروه‌های سرود زیر مجموعه کانون مساجد گفت: در حال حاضر ۵۰ گروه سرود انقلابی و آیینی زیر نظر کانون مساجد فعال هستند که پس از شناسایی گروه‌های با استعداد به صدا و سیما معرفی می‌شوند.

وی بر حمایت همه کانون‌های مساجد تاکید کرد و افزود: برای تقویت بیشتر این کانون‌ها نیز بازدیدی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از کانون‌ها صورت گرفت که قرار شد از نظر تجهیزات حمایت شوند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

کاخ سفید اظهارات ایلان ماسک را محکوم کرد
منافع آمریکا ایجاب می‌کند با ایران به توافق برسد
تعیین تکلیف پارک بانوان و پارک حجاب اهواز
هشدار نارنجی مواج شدن شمال خلیج فارس
استقرار ترانس ۸۴ مگاواتی در سد دز
صفر تا صد نحوه دهک‌بندی خانوارها، پرداخت یارانه‌های نقدی و جداسازی یارانه
حضور بوکسورهای خوزستان در مسابقات جوانان کشور
آغاز فرآیند جذب بهورز در حوزه بهداشت غرب اهواز
بیانیه ارتش: رهبر انقلاب کشور را از فتنه‌های داخلی و خارجی نجات داده است
کشف بیش از ۲.۵ تن انواع چوب در دشت آزادگان

سرخط اخبار کل

1401102115172940626824284
10058714_255
11054035_764
8583396_624
IMG_۲۰۲۳۰۴۲۹_۰۰۴۱۰۳
9774701_744

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *