پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو

امام جمعه دزفول: حضور مردم در تمام صحنه‌های مورد نیاز کشور، ضروری است و همه برای حضور پرشور در انتخابات مسوولیت دارند.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر با اشاره به جایگاه والای نقش آفرینی مردم در منظومه فکری امامان انقلاب گفت: بلوغ اجتماعی موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمن در همه فتنه‌ها شده است.

امام جمعه دزفول افزود: اگر فتنه ۸۸ نبود، مشارکت گسترده مردم در انتخابات آن سال، موجب سرعت بخشی هرجه بیشتر به توسعه کشور می‌شد.

وی آگاهی، نظارت، مشارکت و همگامی با ولایت را چهار رکن بلوغ اجتماعی دانست و ادامه داد: مردم در همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید با مسایل، موانع، فرصت‌ها و تهدید‌های کشور آگاه باشند.

حجت الاسلام بهرامپور گفت: حضور حداکثری و مشارکت مردمی در انتخابات در نظام اسلامی که تکیه بر اراده مردم دارد، اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه برخی وعده‌ها و عمل نکردن به آن وعده، موجب دلسرد کردن مردم شده است گفت: همه باید با حضور آگاهانه و پرشور در صحنه انتخابات در تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند.

باید شکرگزار نعمت بی همتای ولایت فقیه بود

خطیب جمعه دزفول افزود: همراهی مردم با ولی فقیه رمز موفقیت و پیشرفت کشور به سمت اهداف والای انقلاب است.

وی با بیان اینکه کشور و منطقه در پیچ تاریخی سرنوشت سازی قرار دارد، تصریح کرد: وجود رهبری فرزانه، باتقوا و دلسوز از نعمت‌های بزرگی است که باید شکرگذار چنین نعمت بی همتایی بود.

حجت الاسلام بهرامپور تلاش دشمن را تکه تکه کردن وحدت اجتماعی دانست و افزود: پشت کردن به آرمان‌های شهدا موجب سیلی خوردن کشور از مستکبران عالم می‌شود.

وی با بیان اینکه همراهی با ولایت فقیه گره گشای همه مشکل‌هاست اظهار کرد: ایجاد اختلاف و تضعیف وحدت و انسجام اجتماعی خواست دشمن است و باید همه در برابر این توطئه هوشیار باشند.

اسراییل و آمریکا جایگاه خود را در منطقه و دنیا از دست دادند

امام جمعه دزفول طوفان الاقصی و مقاومت غزه را موجب تشتت میان سران عرب دانست و گفت: کشور‌های مختلف اسلامی که آماده عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند، پس از جنگ غزه از این قصد خود صرفه نظر کردند.

وی با بیان اینکه اسراییل و آمریکا جایگاه خود را در منطقه و دنیا از دست دادند افزود: یکی از دستاورد‌های بزرگ جنگ غزه تزلزله جایگاه آمریکا و اسراییل در منطقه است.

حجت الاسلام بهرامپور مردم یمن را مردان میدان دانست و گفت: همه کشور‌های اسلامی در قبال غزه مسوولیت دارند و باید از شجاعت مردم یمن الگو بگیرند.

مشکل کشاورزان دزفول به دولت منعکس شده است

وی با اشاره به کاهش بارندگی‌ها در امسال و تحمیل زیان به کشاورزان دزفول گفت: امسال برخلاف پیش بینی‌ها تا کنون بارش و سرمای پیش بینی شده محقق نشد و این موجب شد تا کشاورزان دزفول که بر اساس این پیش بینی اقدام به کشت گسترده کرده بودند، متحمل زیان شوند.

خطیب جمعه دزفول ادامه داد: محصولات مختلف کشاورزی در دزفول به دلیل کاهش شدید ارزش و نداشتن خریدار، برداشت آن برای کشاورزان صرفه اقتصادی ندارد.

وی ادامه داد: مشکل کشاورزان در شورای کشاورزی دزفول مطرح و به دولت نیز انعکاس داده شده است تا برای جبران بخشی از این خسارت، تسهیلاتی برای کشاورزان در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام بهرامپور، استمهال دادن به وام‌های کشاورزان را از بانک‌های دزفول خواستار شد و افزود: همه باید به کمک این کشاورزان بیاند تا مشکل ایجاد شده برای کشاورزان تشدید نشود.

توان نظامی ایران موجب زمین گیر شدن نظام استکبار جهانی شده است

وی همچنین در بخشی از خطبه‌های نخست خود، نظام اسلامی را نعمت بزرگ الهی دانست و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی زیر سایه ولایت فقیه در حال پیشروی به سمت قله‌هاست.

حجت الاسلام بهرامپور افزود: سلطه طاغوت بر ایران موجب شده بود تا ملت زیر بار ذلت مستکبران عالم باشد.
وی ادامه داد: ایران به برکت انقلاب اسلامی در دنیا عزتمند و مستقل است و هر روز بر این عزت و افتخار در حال افزوده شدن است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی جزو کشور‌های برتر در رشته‌های مختلف علمی و فناوری دنیاست و باید این دستاورد‌های علمی به خوبی برای نسل‌های جوان معرفی شود.

حجت الاسلام بهرامپور امنیت کنونی ایران اسلامی را در دنیا کم نظیر دانست و تاکید کرد: توان نظامی ایران اسلامی موجب زمین گیر شدن نظام استکبار جهانی شده است و همه کشور‌های عالم معترف به این قدرت نظامی است.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

یکهزار کلاس درس در خوزستان نیازمند تامین اعتبار
مهسا جاور در جایگاه نوزدهم جهان قرار گرفت
کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
مجلس | تعداد نمایندگان به ۳۳۰ افزایش می‌یابد
پیشرفت ۹۰ درصدی طرح فولادسازی شادگان
۳ مدال توسط خوزستانی‌ها در دو و میدانی کارگری زنان کشور
حمله توپخانه‌ای سپاه به مقرهای گروهک‌ تروریستی کومله در اقلیم کردستان + اطلاعیه سپاه و جزییات
حضور فرنگی‌کاران خوزستان به اردوی تیم‌ملی جوانان
هشدار نارنجی تقویت سامانه بارشی در ارتفاعات خوزستان
راه‌اندازی مهد قرآن مجازی در خوزستان

سرخط اخبار کل

140003071050381122865744
9519180_233
139604121049455311291834
10164465_834
1400081017101151523952124 (1)
9560533_315

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *