پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

ضرورت تکمیل طرح چهارخطه کردن محور اهواز-خرمشهر-شلمچه

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان: طرح چهارخطه کردن محور اهواز-خرمشهر-شلمچه تا حدود ۲ سال آینده تکمیل خواهد شد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز، مسعود بیات منش چهارخطه کردن محور اهواز – خرمشهر – شلمچه را یکی از طرح‌های ضروری و در اولویت کاری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد و گفت: چهارخطه کردن این جاده از مصوبه‌های سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان است.

وی با بیان اینکه این محور حدود ۱۲۰ کیلومتر طول دارد، افزود: ۲۴ کیلومتر آن در حال ساخت است و مابقی آن در حدود ۲ سال آینده تکمیل خواهد شد.

بیات منش به ساماندهی و آسفالت ورودی و خروجی مرز شلمچه اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت کوتاه حدود ۳ هزار میلیارد ریال در محور‌های استان باهدف ایمنی راه‌های استان هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان می‌گوید: بدون شک با تکمیل طرح‌های اهواز – خرمشهر – شلمچه و اهواز – چذابه علاوه بر کاهش تصادف‌ها می‌توان در بحث جابجایی کالا و مسافر نیز خدمات بهتری ارائه داد.

بیات منش توسعه و ایمنی محور شوش – عبدالخان – چذابه را از دیگر مصوبه‌های سفر دور دوم ریاست جمهوری عنوان و اضافه کرد: تلاش می‌کنیم این طرح به بهترین شکل اجرا شود.

وی گفت: کاهش تصادف‌ها و ایمنی سفر ۲ شاخص اصلی در بحث راه‌ها بوده که سرعت ساخت و رسیدگی به ۲ مرز چذابه و شلمچه نسبت به سال‌های قبل پیشرفت چشمگیری داشته است.

بیات منش افزود: برخی از طرح‌های راه استان مربوط به رفع نقاط حادثه خیز و گلوگاه‌هایی است که از سال‌های قبل در محور اهواز به چذابه آغاز شده و به اتمام نرسیده بود، بنابراین یکی از طرح‌های مهم ما در سال ۱۴۰۲، تکمیل و چهارخطه کردن این محور است.

وی اضافه کرد: در محور اهواز – چذابه ۴ پل بزرگ داریم که فقط یکی از آن‌ها ساخته شده بود و پل آهنی بستان، حمیدیه و سابله در دستور کار قرار گرفت.

به گفته بیات منش؛ بخشی از طرح‌های راهسازی خوزستان  مربوط به ساماندهی جاده ترانزیت و تسهیل در عبور و مرور منطقه مرزی چذابه است که کار‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

پیشنهاد افزایش ساعت تدریس معلمان بازنشسته
مهاجرت اساتید و دغدغه‌های مسؤولان؛ پتک اقتصاد بر مغز کشور
افزایش هوش محیط‌زیستی همگام با آموزش
معاون سیاسی سپاه خوستان: بسیاری از قله‌های علمی دنیا به دست جوانان کشور فتح شده است
بازداشت عامل شهادت ۲ مامور پلیس در دزفول
زاهدی‌وفا بدون حاشیه وزارت کار را مدیریت کرد
کشف ۲۳۵ کیسه آرد احتکار شده در اندیمشک
۳ مدال توسط خوزستانی‌ها در دو و میدانی کارگری زنان کشور
اصلاح خط فاضلاب خیابان ۱۶ غربی منطقه کیانپارس
رشد ۲۸درصدی ورودی آب به سدهای کشور

سرخط اخبار کل

14010212000487637870968356673336_69351_PhotoN
1401032908370389025542984
975464
8571430_927
IMG_۲۰۲۲۰۶۲۷_۲۲۲۳۲۳
P-IMG-20220608-WA0028

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *