پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

ضرورت تجهیز و نوسازی ناوگان آتش نشانی دزفول

ناوگان سازمان آتش نشانی دزفول نیاز به تجهیز و نوسازی دارد .

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز ، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در نشست مدیریت بحران دزفول در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سال گذشته برای مهار آتش سوزی در شهر‌های اقماری گفت: آتش سوزی‌های زیادی در سال‌های اخیر داشتیم که بعد مسافت، باعث شد اتفاقات ناگواری رقم بخورد.

روح الله بهشتی فرد افزود: هنگامی که حادثه آتش سوزی رخ می‌دهد باید پیگیری و هماهنگی شود که کدام شهرداری برای مهار آتش سوزی اقدام کند؛ به طور قطع این امر زمان بر است و باعث بروز خسارت‌های فراوان هنگام آتش سوزی در روستا‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  امکانات برای اعزام در مسیر‌های طولانی نداریم؛ باید مشخص شود چه نهادی متولی کدام روستا‌ها است، ادامه داد:  باید تقسیم کار شود و شهرداری‌های شهر‌های اقماری دزفول هماهنگی لازم را با ما داشته باشند تا در زمان بروز حادثه و آتش سوزی بدون فوت وقت آتش سوزی مهار شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد: شهرداران باید مکلف به همکاری شوند، زیرا ما حافظ جان و مال مردم هستیم و وظیفه اخلاقی ما کمک رسانی در زمان بحران است.

بهشتی فرد گفت: مجوز ساخت و ساز در باغ‌های مرکبات صادر می‌شود، ولی هیچ مدیریتی بر آن‌ها نمی‌شود که لازم است شهرداری‌ها برای ایمنی باغ ویلا‌ها نظارت کافی داشته باشند.

وی  افزود:  شهرداری‌ها برای تامین ماشین آتش نشانی اقدام کنند و نیروی ۲۴ ساعته آتش نشانی در نظر بگیرند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول ادامه داد:  وجود انبار علوفه و مواد شیمیایی در منازل روستایی خطرناک است و باعث آتش سوزی می‌شود که باید در این خصوص پیشگیری‌های لازم انجام شود.

بهشتی فرد گفت:  آتش نشانی دزفول، آتش سوزی‌های شهرستان را مدیریت می‌کند حال آنکه فقط ۶ خودروی آتش نشانی دارد که ۲ خودرو فرسوده و امکان سرویس دهی ندارند؛ آخرین خودروی آتش نشانی مربوط به ۱۰ سال پیش است.

وی  پیشنهاد داد: اجباری برای بیمه زمین‌های کشاورزی اعمال و هزینه‌ای برای تامین خودرو جذب شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: مهار آتش سوزی در این جنگل دشوار است و در برخی موارد، مهار آتش سوزی با خرابی خودروی آتش نشانی همراه است که تعمیر هر خودرو بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

نایب قهرمانی وزنه بردار خوزستان درآسیا
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۸ مرداد ماه
رهبر معظم انقلاب: مسئولان کشورهای اسلامی شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع کنند
باند بزرگ کلاهبرداری در سایت دیوار متلاشی شد
هشدار نارنجی، رخداد پدیده همرفت با احتمال باد، باران و خاک در خوزستان
حضور آگاهانه امت اسلامی، عامل ناامیدی دشمنان
کاراته وان باکو| خاکسار به مدال برنز رسید
درخواست بازنگری در سهم دزفول از عوارض آلایندگی
مخبر: محدودیت ها با رایزنی های فشرده و انتقال بخشی از امکانات به خاک عراق رفع شده است
درصد گوشت قرمز کشور توسط عشایر تامین می شود

سرخط اخبار کل

10249453_780
4096518
170401326
10145755_857
IMG_۲۰۲۴۰۴۲۹_۰۰۲۳۳۷
9613758_139

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *