پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

شناسایی ۳۲۶ انشعاب غیر مجاز در دزفول

مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول تعداد انشعاب‌های غیر مجاز شناسایی شده در این شهرستان در نیمه نخست امسال را ۳۲۶ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، حسین سعادتی‌فر با اشاره به کشف و شناسایی ۳۲۶ انشعاب غیرمجاز آب در نیمه نخست امسال در دزفول گفت: با کار‌های انجام شده از سوی پلیس آب، تعداد ۲۱۷ فقره از انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده به انشعاب مجاز تبدیل شده‌اند.  

وی افزود: انشعاب‌های غیر مجاز منجر به اختلال در خدمت رسانی به مشترکان، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه‌های توزیع و همچنین به دلیل برداشت‌های بی رویه منجر به شکستگی‌ها و اتفاقات و درنهایت افت فشار آب در شبکه‌های توزیع می‌شوند.

سعادتی فر ادامه داد: همچنین به منظور توزیع و تامین آب آشامیدنی مصرفی مشترکان ۹ هزار و ۱۶۹ متر توسعه شبکه در این مدت اجرا و عملیاتی شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول می‌گوید: در این عملیات‌ها که در مناطق مختلف سطح شهر انجام شد، از لوله‌های پلی اتیلن با اقطار ۳۱۵، ۱۱۰، ۹۰، ۷۵ و ۶۳  میلیمتر استفاده شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت بیش از ۱۷ هزار و ۷۶۶ تماس تلفنی از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۲ صورت گرفت که در این زمینه ۹ هزار و ۷۸۵ فقره شکستگی خطوط مختلف توسط گروه‌های عملیاتی آبفا رفع شده است.

سعادتی فر با اشاره به کار‌های انجام شده در حوزه آب و فاضلاب از جمله حذف ورود فاضلاب تیپ ۲۹۲ زرهی به رودخانه دز و انجام عملیات تقویت فشار آب شهرک حسین کلولی، اضافه کرد: در نیمه نخست امسال ۹ هزار و ۱۶۹ متر توسعه شبکه در سطح دزفول در قطر‌های مختلف توسط آبفا انجام شده است.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۲ تنها سامانه پاسخگویی به مشترکان در خصوص حوادث آب و فاضلاب است، افزود: شهروندان درصورت بروز هرگونه مشکل در خطوط آب و فاضلاب میتوانند با این سامانه تماس گرفته و کارشناسان در اولین فرصت رسیدگی می‌کنند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

پوشش تحولات اوکراین| تکذیب تلاش رهبران غربی برای سوق دادن زلنسکی به مذاکره با مسکو
پیشکسوت خوزستان سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی
پهلوگیری ۲۸۹ فروند کشتی در بندر امام خمینی
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: تغییر رویکرد سنتی بانک ملی با راه اندازی فینوداد
فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان
اجرای عملیات بروزرسانی تجهیزات مخابراتی مرکز تلفن مسجدسلیمان 
حماس: تعرض به مسجدالاقصی به مثابه بازی با آتش است
پوشش تحولات اوکراین| شکست تلاش آمریکا برای مخالف کردن سایر کشورها با روسیه
اجرای بخش دوم طرح زهکشی اراضی کشاورزی در بندر ماهشهر
بازخوانی نقشه ناکام منافقین در ترور آیت‌الله خامنه‌ای

سرخط اخبار کل

140103131133064725448785
01
8554987_181
169728135
3025035
9968602_808

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *