پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

راه اندازی دو طرح زیرساختی فناوری اطلاعات در مناطق نفتخیز جنوب

آیین رونمایی و راه اندازی خودرو‌های جدید فرماندهی عملیات بحران مناطق نفتخیز جنوب و ارتباطات رادیویی ۲۵ دکل حفاری برگزار شد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز ، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در دنیای معاصر مقوله اطلاعات و ارتباطات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا جائیکه پیشرفت‌های جهان امروز بدون این مفهوم به هیچ وجه قابل تصور نخواهد بود، لذا در مناطق نفت خیز جنوب به دلیل گستردگی و تنوع فعالیت‌ها بشدت نیازمند ارتقا و روزآمدی در این حوزه هستیم.

 

مهندس دانشی با تاکید بر این نکته که در خصوص ایده پردازی و نوآوری هرگز نمی‌بایست به این مقدار اکتفا کرد، و متوقف شد اشاره کرد: انتظار داریم این روند با مدنظر قرار دادن خلاقیت، نوآوری و طراحی در مقیاس و معیار جهانی ادامه یابد تا با به دست گرفتن ابتکار عمل بتوانیم این دستاورد را تبدیل به الگویی جهت بهبود فرآیند‌های بخش‌های مختلف فنی و مهندسی نمائیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اهمیت و ضرورت به انجام رساندن طرح شبکه داخلی تلویزیونی مناطق بر بستر فیبر نوری (FTTH) از مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات خواست در زمینه ارتباطات با اقصا نقاط حوزه نظارتی مناطق نفتخیز جنوب توانمندی خود را با قید ایمن سازی خطوط ارتباطی به حد اعلای ممکن برسانند؛ و در این زمینه از طرف خود و مدیر مالی این وعده را داد که از هرگونه پشتیبانی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت راهبری، برنامه ریزی و نگهداشت دستاورد‌ها در طول زمان افزود: با بروز رسانی، ارتقا و نگهداشت بهینه سامانه‌ها به پیشرفت و تحول سازمان به لحاظ اقتصادی و فنی مدد خواهیم رساند.

در ادامه رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: خودرو‌های فرماندهی بحران مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاعاتی روز دنیا می‌باشند، و طراحی تمامی جزئیات اعم از آنتن و طراحی اتاق فرماندهی خودرو توسط کارشناسان توانمند فاوای مناطق انجام شد.

عباس رضایی اظهار داشت: ارتباطات ماهواره‌ای تعداد قابل توجهی از دکل‌های حفاری با انجام مطالعات مهندسی و طراحی کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات بصورت رادیوئی تبدیل شده است؛ که این موضوع علاوه بر صرفه جویی قابل توجه اقتصادی، موجب افزایش سرعت، کیفیت و امنیت درانتقال اطلاعات گردید بطوری که دسترسی مناطق عملیاتی به مراکز تصمیم گیری تسهیل پیدا کرد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) واقعیتی انکار ناپذیر
رونمایی از دیوار نگاره موشک فتاح در میدان مولوی اهواز
پیشرفت ۸۷ درصدی طرح جامع آبرسانی به شهرستان اندیمشک
تقویت بنیه فرهنگی شهرستان‌های خوزستان
تقدیر امام جمعه موقت اهواز از اجرای طرح میان مدت آبرسانی غدیر
زندگینامه شهید احمد کاظمی (۱۳۳۷ - ۱۳۸۴)
انجام سه پرواز خارجی در فرودگاه سپهبد شهید سلیمانی اهواز
رئیسی: یک گام از حقوق ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای عقب نشینی نمی‌کنیم
تقویت روشنایی محور‌های ورودی شهر آغاجاری
کلسیم را چه زمانی مصرف کنیم ؟

سرخط اخبار کل

9688539_839
IMG_۲۰۲۲۰۸۱۷_۱۷۰۰۵۵
9787956_885
169748913
13950412151502578055194
P-IMG-20220604-WA0048

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *