پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

دیدار پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان

پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند .

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز  ، در اولین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و در آستانه سالگرد شهادت اسوه علم و عمل آیت الله شهید مرتضی مطهری ، تعدادی از پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار نمودند .

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در سخنانی گفت؛ امام راحل(ره) می فرمود اگر علمِ توحید باشد اما تزکیه نفس نباشد ، مفید نیست. پس اگر علم توحید باشد اما انسان را به خداوند متعال نزدیک نکند ارزشی ندارد.

ایشان با بیان اینکه خودسازی در رأس فرمایشات امامین انقلاب اسلامی است ، ادامه دادند: تفاوت سپاهیان اسلام با دیگر سپاهیان در اعتقاد به خداوند‌ متعال است. در قبل از انقلاب اسلامی شرع و دین جایگاهی در میان نظام نداشت. همزمان با تأسیس سپاه ، بحث عقیدتی نیز شکل گرفته است.

ایشان افزودند: اگر بنیه اعتقادی هر مجموعه ای به نحو احسن شکل بگیرد قوی‌ترین شبهات نیز نمی توانند آنها را جابجا‌ کند. باید به این سمت برویم که در زندگی فردی ، اجتماعی و کاری مصداق «کونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیرِ أَلْسِنَتِکمْ» باشیم. یعنی دیگران را با عمل خود بایستی بتوان جذب کرد.

در پایان این دیدار ایشان در موضوع حجاب گفتند باید در این مساله گسترده تر و با استمرار بیشتری کار کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام عادل حمیدی نسب مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز ضمن عرض خیرمقدم گفت؛ همه ساله همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج آغاز و در طول این هفته از مجاهدت مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی تجلیل بعمل می آید.

دیدار پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

برگزاری دومین جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه و جشنواره عکس قاب سبز
جذب امریه در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان
خوزستان، شادمان در سالروز میلاد نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع)
توزیع روغن خوراکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان خوزستان
افغانستان هراسی و ایران هراسی با چاشنی رسانه‌های اجتماعی
تولید بیش از ۳۰ هزار تن محصولات صادراتی در پتروشیمی مارون
تشکیل پرونده برای اصناف متخلف دزفول و حمیدیه
سرپرست فرمانداری شهرستان شوش منصوب شد
زندگینامه علی‌اکبر شیرودی (۱۳۳۴-۱۳۶۰)
ملی پوش فولاد خوزستان، نامزد بهترین مدافع سال آسیا

سرخط اخبار کل

9691509_908
f7e78c19-bc41-45d9-8718-ffa494476a39
1401030216295868725376544
11203019_358
10329137_730
8511409_181

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *