پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان و مدیرعامل پتروشیمی ماهشهر

در جلسه مشترک مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ومدیرعامل پتروشیمی ماهشهر روند اجرای طرح شهید پناهی بررسی شد.

گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، محمد سعیدی پور مدیرکل با پیام برزگر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دیدار و گفت و گو کرد.

سعیدی پور در این دیدار با اشاره به اجرای طرح شهید پناهی، گفت: این طرح به منظور ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز کلید خورد که دراین راستا هم اکنون ۱۶ پروژه با ۳۳ کلاس درس در حال اجراست.

وی ابراز امیدواری کرد در راستای تفاهم نامه ای که به منظور اجرای طرح شهید پناهی در استان با سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منعقد خواهد شد، با تامین و تخصیص تعهدات پیش بینی شده به میزان ۷ میلیارد تومان، هرچه زودتر ساماندهی مدارس سنگی هدف‌گذاری شده به اتمام برسد.

در ادامه طرفین در خصوص مشارکت پتروشیمی از محل مسئولیت های اجتماعی جهت تکمیل پروژه های مدرسه سازی و مقاوم سازی و تجهیز فضاهای آموزشی و مدارس ماهشهر و حومه تاکید کردند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

صدرنشینی تیم تنیس روی میز پالایش و پخش آبادان در لیگ برتر
شهدا و ایثارگران، بزرگ‌ترین امدادگران کشور ما هستند
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان منصوب شد
دستگیری ۱۵ نفر اراذل و اوباش معروف خوزستان
بازهم دود آتش‌سوزی تالاب هورالعظیم به چشم خوزستانی‌ها رفت
دیدار پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اهواز با نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان
رهبر انقلاب سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را ابلاغ کردند
پایان عملیات ساخت فیبر نوری روی خط ۲۳۰ کیلوولت امیدیه-مارون
رهبر معظم انقلاب: مسئولان کشورهای اسلامی شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع کنند
پیام تسلیت رهبرمعظم انقلابی در پی درگذشت عالم پر تلاش، خدوم و بصیر حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی

سرخط اخبار کل

91E56690-20E3-4BB5-859D-7034807B3D4B
10232616_134
140103171855325025478864
thm_8540166_488
1401042823294940025706994
9774046_738

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *