پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند؛

اجرای طرح نذر قربانی توسط کمیته امداد خوزستان

به گزارش گروه خبری جوانان خوز معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان، با اشاره به اقدامات کمیته امداد در عید قربان، از برپایی پایگاه‌های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت سازمان دامپزشکی به‌ منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: امسال برنامه‌ریزی شده در هر شهر حداقل یک قربانگاه مرکزی توسط کمیته امداد برپا شود.

جمشید هاشمی فرد با بیان اینکه امسال پایگاه ثابت و سیار با نظارت سازمان دامپزشکی در عید قربان در سطح استان راه‌اندازی می‌شود افزود: از این تعداد ۴۰ قربانگاه توسط کمیته امداد استان و دفاتر شهرستانی و باقی قربانگاه توسط مراکز نیکوکاری فراهم شده که کار خرید و ذبح دام و جمع‌آوری نذورات مردمی را در عید قربان بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه خانوارهای نیازمند دریافت گوشت قربانی و جامعه هدف از قبل توسط دفاتر کمیته امداد مشخص شده‌اند اضافه کرد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به قربانگاه‌های تعیین شده، قربانی‌های خود را با قیمت مصوب تهیه و گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

هاشمی فرد با بیان اینکه سال گذشته ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند، ۱۷ میلیارد تومان بود تصریح کرد: این مبلغ به صورت نقدی و تحویل دام زنده یا گوشت قربانی بوده که میان نیازمندان توزیع شد.

اجرای طرح نذر قربانی توسط کمیته امداد خوزستان

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان ابراز کرد: علاوه بر قربانگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد، مردم نیکوکار و خیر می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵، کد QR و سایت www.emdad.ir نسبت به پرداخت نذورات خود اقدام کنند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

سند ۲۰۳۰ ابزار دشمن برای متلاشی کردن کانون خانواده
نشست جهاد تبیین در آموزش و پرورش بهبهان+گزارش تصویری
تایید ۴۴ هزار متقاضی ساخت مسکن ملی در خوزستان
آزادی ۱۸ زندانی با امتیاز مرخصی پایان حبس در اهواز
تاسیسات دریایی اسرائیل هدف حمله پهپادی قرار گرفت
محکومیت قاچاقچی سیگار و تنباکو در دزفول
لزوم مستندسازی همه آثار و ظرفیت‌های دزفول در حوزه دفاع مقدس
رسیدگی به مشکلات ۶۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دزفول
مخالفت خارطوم با استقرار نظامیان بیگانه در سودان
رسانه عبری: ۴ بالگرد ارتش مورد هدف فلسطینیان قرار گرفتند

سرخط اخبار کل

4133359
IMG_۲۰۲۲۰۹۲۷_۰۰۴۷۰۳
169734938
170037040
1402032612092747327778404
1402071619422823628522014

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *