پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

خوزستان رتبه اول کشور با ۸ و نیم میلیون اثر دفاع مقدس

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان: گنجینه آثار دفاع مقدس خوزستان با ۸.۵ میلیونی اثر مختلف رتبه اول کشور را دارد.

به گزارش گروه فرهنگی جوانان خوز، سرهنگ ملک پور زارع با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: خوزستان یکی از کامل‌ترین مجموعه اسناد دفاع مقدس شامل؛ دست نوشته‌های رزمندگان، شهدا، تصاویر، زندگی نامه‌ها و… در حدود ۸.۵ میلیون اثر دارد و به عنوان گنجینه دفاع مقدس در سطح کشور رتبه اول را دارا است.

وی با بیان اینکه در حوزه چاپ کتاب و نشر آثار دفاع مقدس، ۱۴ عنوان جلد کتاب در دست نگارش و آماده چاپ هستند که ۱۰ مورد آن در این هفته رونمایی شده است، افزود: عناوین کتاب‌های چاپ شده در حوزه عملیات‌های دفاع مقدس، مصاحبه با خانواده شهدا و خاطرات شهدا، زندگی نامه، کتاب شعر و… است.

سرهنگ پور زارع به فعالیت گسترده مرکز نشر آثار دفاع مقدس سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان در فضای مجازی و تولیداتی در این بخش‌ها اشاره کرد و ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری، وصیت نامه ها، زندگینامه‌ها و. در سطح وسیعی فقط در هفته دفاع مقدس ۵۰۰ مورد تولید محتوا صورت گرفت.

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان می‌گوید: تاکید ما در فضای مجازی باهدف آشنا سازی قشر جوان و نوجوان بنا به اقتضای اینکه وقت زیادی از این قشر در شبکه‌های مجازی و فضا‌هایی از این دست می‌گذرد معطوف شده است، نشست‌هایی هم به منظور آموزش و آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان با دوران دفاع مقدس به صورت نشست با راویان و کارشناسان این حوزه برگزار شده است.

وی اضافه کرد: اعزام ۱۲ نفر از فرماندهان دفاع مقدس به دیدار با مقام معظم رهبری، اجرای رزمایش فرهنگی رهروان شهدا به منظور دیدار و تکریم خانواده شهدا و جانبازان، که دیدار با ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر در این هفته در حال انجام است، همایش آیه‌های ایثار توسط جامعه زنان همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شده است.

سرهنگ پور زارع تشکیل ۳۱ گروه و کانال در فضای مجازی و فعالیت در حوزه شهدا و دفاع مقدس و تولید محتوا‌های فرهنگی و هنری را از دیگر کار‌های انجام شده در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در خوزستان
حضور سفیر ایران در اردوی اتریش تیم ملی فوتبال
ترامپ برای پیداکردن افشاگران اطلاعات، تلفن همراه دستیارانش را شنود می‌کرد
اعجاز علمیِ بیان امام حسین (ع) در دعای عرفه
انتخاب اعضای هیأت اجرایی انتخابات نظام مهندسی خوزستان
آلودگی هوای خوزستان ناشی از آتش‌سوزی تالاب هورالعظیم
رهبر انقلاب: مخاطب اول در هر یک از عرصه‌های جهاد و دعوت به خیر روحانیت است
پیگیری برای افزایش حمل کالاهای اساسی از خوزستان به کشور
اجرای نمایش موزیکال شهر خرگوش‌ها در اهواز
تولید قطعه‌های صنعت نفت به همت شرکت‌های دانش بنیان خوزستان

سرخط اخبار کل

8496252_394
140207112117057728485164
170885660
169640014
P-IMG-20220625-WA0096
10065119_174

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *