پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

حفظ مرزهای عقیدتی و خاکی کشور میراث شهیدان برای ماست

فرمانده قرارگاه کربلا : میراث گرانبهای خون مطهر شهدا در دستان پیر و جوان ماست و این ثمره‌ی ارزشمند، حفظ مرز‌های خاکی و عقیدتی است.

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز،سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا در آیین تجلیل از چهره‌های ماندگار جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز گفت: شهدا، طلایه داران فتح در دوران دفاع مقدس هستند و هفته دفاع مقدس، گرامیداشت همین فداکاری، انسانیت و جانفشانی هاست.

وی افزود: اینک میراث گرانبهای خون مطهر شهدا در دستان پیر و جوان ماست و این ثمره‌ی ارزشمند، حفظ مرز‌های خاکی و عقیدتی است.

سردار خادم سیدالشهدا اظهار داشت: به گفته حضرت امام خمینی رحمت الله علیه خوزستان، دین خود را به اسلام ادا کرد و این مدال افتخار تا ابد بر گردن یکایک خوزستانی‌های با غیرت و شهید پرور خواهد ماند.

وی افزود: این مدال افتخار با وحدت مثال زدنی استان خوزستان در سال‌های متمادی و حضور انقلابی در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع از حرم حفظ شده است.

سردار خادم سیدالشهدا بیان نمود: عمل به تکلیف درس بزرگ شهدای دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله برای همه نسل‌ها و زمان‌ها ائم از مردم و مسئولان نظام اسلامی است.

وی افزود: تأکید فراوان رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بر جهاد و تلاش تا رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت و توسعه و انسانیت ادامه حرکت رزمندگان اسلام از دوران دفاع مقدس است.

سردار خادم سیدالشهدا با بیان اینکه عمل به سخنان رهبری شجاع و با بصیرت انقلاب رمز عبور کشور از تنگنا‌های مختلف است خاطرنشان کرد: آحاد مسؤلان و مردم و نیرو‌های نظامی و انتظامی از پیروزی ملت بزرگ ایران اسلامی آموختند که با فرهنگ مقاومت می‌توان در دنیا سربلند بود و بنابراین باید گفت، خرمشهر‌ها در پیش است.

این همایش در آستانه هفته دفاع مقدس با سخنرانی مقام معظم رهبری بصورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در پایان این آیین در خوزستان از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان تجلیل بعمل آمد.

در این نشست از ۴۳ پیشکسوت ادیان، اقوام، اصناف و قشر‌های مختلف به یاد چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس با تقدیم لوح سپاس و هدایایی قدردانی شو.

برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس، نمایشگاه کتاب و نمایشگاه تجهیزات نظامی، رونمایی از تمبر شهدای شاخص خوزستان از جمله این برنامه‌های این مراسم بود.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

پژوهش‌ها درباره مالیات چه می‌گویند؟
از خدمتگزاری در مدرسه تا ساخت خودرو فست‌فودی برای جذب گردشگران نوروزی
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۸ تیر ماه
بررسی روند اجرای طرح خط ۷۰۰ انتقال آب شوشتر
خط فاضلاب خیابان ۳ فولادشهر اصلاح شد
رونمایی از تمبر یادبود شهدای شاخص خوزستان
مدال آوری بانوان خوزستان درمسابقات پارادوومیدانی کشور
اعزام یک هزار و ۴۰۳ تیم راهور کمکی به مرز‌های اربعین
کمالوندی: تا توافق نشود اطلاعات نزد ما می‌ماند
زندگینامه شهید احمد سوداگر (۱۳۳۹-۱۳۹۰)

سرخط اخبار کل

9694170_296
1400091809015530724234294
11180893_950
10754911_397
139407121424373886232074
IMG_۲۰۲۳۰۲۲۲_۲۲۳۸۴۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *