پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

تکمیل طرح فاضلاب شادگان با انعقاد قرارداد میان آبفا خوزستان و بانک سپه

به منظور تکمیل طرح فاضلاب شادگان، قراردادی میان آب و فاضلاب خوزستان و بانک سپه به مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منعقد شد.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت:  قراردادی به ارزش ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای طرح فاضلاب شادگان با استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ بین شرکت آب و فاضلاب خوزستان و بانک سپه به امضا رسید.

محمدرضا کرمی‌نژاد افزود: دولت سیزدهم از همان روز اول، اهتمام ویژه‌ای به استان خوزستان به ویژه بخش آب و فاضلاب داشته به گونه‌ای که امروز یکی دیگر از گام‌های مهم زیرساختی برای تکمیل فاضلاب شادگان وارد فاز اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: اختیار‌های کافی به آبفا داده شد تا از همه ظرفیت‌های استان مثل تملک دارایی‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی ارگان‌ها در جهت رفع مشکلات فاضلاب نقاط مختلف استان استفاده شود.

کرمی نژاد به طرح‌های فاضلاب شهر‌های استان با استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ اشاره و اضافه کرد: خوزستان به لحاظ استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

وی می‌گوید: تاکنون تکمیل طرح فاضلاب شهر‌های خرمشهر، آبادان و شادگان در مرحله اجرا قرار گرفته و هفته آینده فاضلاب مسجدسلیمان را در دستور کار داریم.

به گفته کرمی نژاد؛ روند اجرایی شبکه فاضلاب شهر خرمشهر از ابتدای دولت سیزدهم با سرعت خوبی در حال انجام است و اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تخصیص اعتبارات لازم، شبکه فاضلاب این شهرستان تکمیل می‌شود.

وی گفت: تاکنون ۳۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شادگان کار شده، همچنین ۱۵ ایستگاه پمپاژ ساخته شده و یک تصفیه‌خانه را وارد مدار کردیم که پساب آن در صنعت فولاد قابل استفاده است.

کرمی نژاد افزود: ۶۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهرستان به همراه ساخت ۳ ایستگاه پمپاژ شهید منتظری، صوفی‌آباد و مصیب باقی مانده که با تزریق اعتبار لازم، تکمیل خواهد شد.

وی به تکمیل شبکه فاضلاب شادگان تا آخر امسال اشاره و اضافه کرد: تا پایان سال آینده نیز بازسازی ۱۵ ایستگاه پمپاژ انجام و طرح فاضلاب شادگان به عنوان اولین شهر استان به صورت کامل عملیاتی خواهد شد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

دعوت فرنگی کاران خوزستانی به اردوی تیم ملی جوانان
هشدار نارنجی مواج شدن شمال خلیج فارس
فرودگاه اهواز آماده برای حضور شرکت‌های هواپیمایی
موزه هفت تپه برای چهارمین سال پیاپی موزه برتر سال شد
تکمیل سیستم مانیتورینگ پایش سطح آب سامپ سد مسجدسلیمان
هشدار شدید آیت‌الله مطهری درباره گروه فرقان
موفقیت شطرنج باز خوزستان در مسابقات امارات
آیت الله شهید رئیسی و تفسیری نوین از نظریه خدمت عمومی
بهره مندی بیش از ۲ میلیون نفر از طرح آبرسانی غدیر
خدابنده و مردانی نمایندگان ایران در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی تکواندو

سرخط اخبار کل

IRI_Logo-1-150x150
1402052207130893228138984
9712558_179
IMG_20240124_004044_949
170321574

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *