پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

تحریم‌ها سکوی پیشرفت ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف

امام جمعه اهواز: تحریم‌ها نه تنها باعث تضعیف ایران و نظام جمهوری اسلامی نشد، بلکه سکوی پیشرفت ایران در حوزه‌های مختلف شده است.

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز، آیت اللّٰه سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز به پیش‌بینی‌های امام خمینی (ره) و آینده‌نگری پیرامون افول مستکبران جهانی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند؛ «با اطمینان می‌گویم اسلام، ابر قدرت‌ها را به خاک ذلت می‌کشاند و موانع داخل و خارج خود را برطرف و سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد» که شاید آن روز‌ها کمتر کسی این سخنان را باور می‌کرد.

وی افزود: مقام‌معظم رهبری می‌فرمایند جهانِ امروز، در آستانه تحول است و قدرت‌های استعماری در حال تضعیف هستند از این رو ملت‌ها باید خود را آماده کنند، مخاطب نخست این سخنان، مردم هستند. 

آیت اللّٰه موسوی فرد به تداوم فتنه‌ها برای تضعیف انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: با وجود بدخواهی‌ها و ترور‌ها نه تنها انقلاب اسلامی سرنگون نشد، بلکه قوی‌تر از قبل است.

امام جمعه اهواز صدام را مهره تحریک شده غرب دانست و اضافه کرد: تحریم‌های اقتصادی ایران که با هدف تضعیف انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده بودند، امروز به سکوی پیشرفت‌های مختلف ایرانی اسلامی تبدیل شده‌اند.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان می‌گوید: صادرات نفت ایران باوجود فشار حداکثری نه‌تن‌ها به صفر نرسید، بلکه هم‌اکنون بدون توافق با آمریکا احیا و چندبرابر شده است.

وی گفت: ایران اسلامی در اثر انبوه فشار‌ها عقب‌گرد نکرد و در زمره کشور‌های سرآمد در حوزه‌هایی علمی، موشکی و هوا و فضا قرار گرفته است.

آیت اللّٰه موسوی فرد با بیان اینکه جمهوری اسلامی حصار‌های تحریم را درهم شکسته است، افزود: به اذعان مقامات پنتاگون توان جمهوری اسلامی در تولید موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن و پهپاد‌های فوق مدرن، برتری ۷۰ ساله آمریکا در منطقه را به چالش کشیده شده است و آمریکا امروز در باتلاق خود ساخته‌ای گرفتار شده که پیش از این تلاش داشت جمهوری اسلامی را در آن وارد کند.

وی ادامه داد: ایران نه‌تن‌ها محاصره و منزوی نشد، بلکه توانست عمق نفوذ خود را تا آمریکای لاتین برساند و در پیمان‌های بزرگ عضو شود.

خطیب نماز جمعه اهواز با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای تضعیف محور مقاومت در منطقه، اضافه کرد: این خیال باطل استکبار جهانی هیچگاه به سرانجام نخواهد رسید و پیروزی محور مقاومت همواره ادامه دارد.

آشکارسازی افول آمریکا با اعمال تحریم‌ها

وی گفت: تحلیلگر یکی از نشریات آمریکایی می‌گوید موقعیت ایران در ماه‌های اخیر بدون توافق با آمریکا بهبود یافته و تحریم‌ها بر ایران از سر درماندگی و تک بعدی است و همه نشانه‌ها به افول امریکا برمی‌گردد.

آیت اللّٰه موسوی فرد افزود: نظام استکبار مایوس شده و تیر کمتری در کمان دارد؛ تحریم نه تنها افول آمریکا را آشکار‌تر کرد بلکه موجب شتاب آن شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در زمینه رفع دغدغه و مشکلات معیشتی، ادامه داد: هر کجا مسئولان و دولتمردان به حرف امامین انقلاب توجه کردند ما به قله نزدیک‌تر شدیم و هرگاه از شعار انقلاب فاصله گرفتیم اثر آن را مشاهده کردیم.

وی با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی و خدمات ارائه شده در این رویداد عظیم از سوی ایران و عراق افزود: جمعیت بیش از ۲۰ میلیون نفری امسال زائران در کربلا، خار چشم دشمنان امت اسلامی شد.

آیت اللّٰه موسوی فرد اضافه کرد: به سهم‌خود از مردم عراق، ایران، هیات‌ها و مواکب، دولت عراق، حشد شعبی و مجموعه خدمات‌رسان در این رویداد جهانی، قدردانی می‌کنم.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

استقلال رکورددار فوتبال ایران
فراخوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول
مصدومیت ۳۰ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در خوزستان
تاکید استاندار خوزستان بر تامین خودرو برای تردد زوار در عراق
نشست صمیمانه اصحاب رسانه استان با علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان با اصحاب رسانه و مطبوعات
برگزاری یادواره شهدا در شادگان
صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۲ خرداد ماه
امام خامنه‌ای: پرچم جمهوری اسلامی همان پرچم ائمه و انبیاء است
استاندار خوزستان در آیین نواخته شدن زنگ آغازین مهر:
«الف/یا»؛ رمانی خلاقانه درباره هنر خوشنویسی و زندگی یک خطاط

سرخط اخبار کل

9602897_853
1403021412322551329944674
10060959_232
IMG15054349
11123819_669
9528079_743

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *