پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

تایید صلاحیت ۱۰۵ نامزد انتخابات در خوزستان

رئیس ستاد انتخابات خوزستان : صلاحیت 105 نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تایید شد .

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز، عبدالله افرازه شهاوند گفت:پس از بررسی‌های شورای نگهبان ۱۰۵ نفر جدید تأیید صلاحیت شده و به مجموع داوطلبان اضافه شدند؛ این اتفاق در ارتقاء سطح مشارکت اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در قانون جدید انتخابات رقم خورد، استفاده نامزد‌های انتخاباتی از ظرفیت‌های رسانه ای، سالن‌های جلسات و آمفی تئاتر‌های دستگاه‌ها بود.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان  با بیان اینکه کاندید‌های انتخابات در سه حوزه می‌توانند از ظرفیت‌های تبلیغاتی و امکانات دستگاه‌های دولتی، رسانه‌های رسمی و فضای مجازی بهره ببرند؛ بیان کرد:  این امکانات ذیل هیئت استانی بررسی تبلیغات که ریاست آن را استاندار خوزستان بر عهده دارد، احصاء و ساماندهی می‌شوند تا بنا بر درخواست نامزد‌ها طی سازو کاری عادلانه و قانونی در اختیارشان قرار گیرد.

افرازه شهاوند  از راه اندازی شبکه انتخاباتی دو حوزه انتخابیه آبادان و خرمشهر خبرداد و بیان کرد:: این شبکه آغاز به کار کرده است و تا زمان یک هفته‌ای که برای تبلیغات انتخابات در نظر گرفته شده به مسئله مشارکت، اصل انتخابات و سایر موارد مرتبط می‌پردازد؛ سپس با فرارسیدن ایام تبلیغات به مدت یک هفته برنامه‌های مدنظر نامزد‌ها را برای عموم ارائه می‌کند.

وی گفت:  برای سایر ۱۲ حوزه انتخابیه نیز در پایان هفته جاری ” چهارشنبه” افتتاحی در صدا و سیمای مرکز استان خواهیم داشت تا سایر حوزه‌ها نیز از این امکان برخوردار شوند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان افزود: کاندید‌ها می‌توانند ظرفیت‌هایی را که برای تبلیغات و معرفی برنامه‌های خود در فضای مجازی ایجاد می‌کنند براساس قانون در سامانه‌ای که ذیل ستاد انتخابات کل کشور است، اعلام کنند.

افرازه شهاوند  با اشاره به استفاده از ظرفیت سالن‌های آمفی تئاتر، همایش و جلسات دولتی از سوی نامزد‌های انتخاباتی اظهارداشت: این ظرفیت‌ها نهایی خواهند شد و براساس درخواست نامزد‌ها در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

تامین اعتبار بیمه هنرمندان صنایع دستی
آذرماه، وقوع بارندگی بیش از نرمال در خوزستان
الله‌وردی: سرمربی پرسپولیس باید پخته‌تر عمل کند
چگونگی بهره‌برداری قدرت‌های بزرگ از سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی
مصدوم شدن ۲ نفر بر اثر ریزش ساختمان در رامهرمز
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار اهواز، ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲
برگزاری یادواره شهید سید جاسم نوری با حضور سردار تنگسیری
رفع تصرف ۱۷۰ هزار متر مربع اراضی ملی در شادگان
اعزام آتش نشانان اهواز برای مهار آتش سوزی پست‌ برق آبادان
تجهیز مجتمع‌های خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان خوزستان

سرخط اخبار کل

139906141624168721134744
10726062_189
3729707
9616460_136
آیین-نامه-تشکل-شوراهای-اطلاع-رسانی-شهرستانی-برای-نخستین-بار-در-خوزستان-به-تصویب-رسید
10200661_769

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *