پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

تامین لوازم سرمایشی برای مددجویان کمیته امداد ماهشهر و بندر امام خمینی

کمیته امداد ماهشهر و بندر امام خمینی و شرکت پتروشیمی رازی با هدف  تامین لوازم سرمایشی شامل؛ کولر و یخچال، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز،رؤسای کمیته امداد شهرستان ماهشهر و بندرامام خمینی با دکتر اوغور اوزیگیت مدیرعامل شرکت پتروشیمی رازی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مدیرعامل شرکت پتروشیمی رازی گفت: این شرکت تا آنجا که در توان دارد برای کمک به محرومان و مستمندان منطقه در کنار کمیته امداد خواهد بود تا بتواند در این کار بزرگ، نقشی هر چند کوچک ایفا کند.
علی روشن، رئیس کمیته بندر ماهشهر و سمیه محیط رئیس کمیته بندر امام خمینی نیز در این دیدار با قدردانی از شرکت پتروشیمی رازی به عنوان یکی از شرکت‌های فعال منطقه در امور خیریه و عام المنفعه تاکید کردند: پتروشیمی رازی یک خیر بزرگ محسوب می‌شود که تاکنون در بخش‌های مختلف مشارکت‌های خوبی با این کمیته امداد داشته اند.
مسئولان کمیته امداد با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های ادارات خود به ایتام و نیازمندان زیر پوشش خود و همچنین انجام مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی‌های منطقه در زمینه کمک به مددجویان گفتند: برخی از شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه بویژه شرکت پتروشیمی رازی همکاری خوبی با کمیته امداد در طرح‌های مختلف داشته که قطعاً برکات این اقدامات شامل حال مددجویان و خانواده آن‌ها بوده و همچنین موجبات خیر و برکت برای آن شرکت و کارکنان خودم و خیر آن نیز خواهد شد.
هدف از انعقاد این تفاهمنامه تامین وسائل سرمایشی و لوازم منزل خانواده است.
در این تفاهم نامه که میان کمیته امداد شهرستان ماهشهر و بندر امام خمینی از یک طرف و شرکت پتروشیمی رازی از سوی دیگر منعقد شده و به امضای مدیر عامل شرکت پتروشیمی رازی و مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان رسیده است، مقرر شده که مبلغ ۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت پتروشیمی رازی و ۵۰ میلیارد ریال از سوی کمیته امداد تامین اعتبار و از این طریق تعداد ۳۰۰ دستگاه کولر گازی و ۱۵۰ دستگاه یخچال فریزر خریداری و تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی شود.
پایان گزارش/
4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

رهاسازی آب از سد مارون بهبهان
ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان از فردا
اعجاز علمیِ بیان امام حسین (ع) در دعای عرفه
عزت و اقتدار در رژه نیروهای مسلح در اهواز به نمایش گذاشته شد
راه اندازی گشت ویژه خودرویی پلیس آگاهی در خوزستان
نظارت بر حسن اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خوزستان
بیش از ۱۱ هزار فرد دارای معلولیت شنوایی زیر چتر حمایت بهزیستی خوزستان
تهدید قرارگرفتن تالاب بین المللی شادگان در لیست سیاه کنوانسیون رامسر
وزیر کشور : حضور نیروهای مسلح در مرزهای افغانستان هوشمندانه است
دمای بالای ۴۹ درجه در راه است؛ خوزستانی‌ها مصرف برق را مدیریت کنند

سرخط اخبار کل

9754791_526
9524244_670
169585289
11268330_994
1402060412522185928224894

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *