پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

بیش از ۲۷۹ هزار تماس با واحد ارتباط با مشتریان (١٢٢) آبفا کلانشهر اهواز

سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز از برقراری بیش از ۲۷۹ هزار تماس طی یکسال گذشته از سوی مشترکین آبفا اهواز با واحد ارتباط با مشتریان (۱۲۲) خبر داد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز ، فرزان عباسیان سرپرست آبفا اهواز  خاطر نشان کرد : طی یکسال گذشته مجموعا ۲۷۹ هزار و ۸۲۲ تماس با واحد ۱۲۲ برقرار شده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۰۰ تماس مربوط به مشکلات آب و ۹۱ هزار و ۷۰۸ تماس مربوط به مشکلات فاضلاب بوده است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از تماس ها نیز مربوط به ، قبوض، پیگیری ، انتقادات و پیشنهادات و سایر موارد نیز بوده است.

سرپرست شرکت آبفا کلانشهر اهواز با بیان این مطلب که همزمان با فرا رسیدن فصول گرم آب و هوایی و افزایش سرانه مصرف آب گفت: برای عبور از تنش آبی باید مدیریت مصرف آب و صرفه جویی را بعنوان یک الگو و اصل مد نظر قرار داد.

عباسیان اظهار کرد: افزایش سرانه مصرف آب منجر به افت و یا هدر رفت آب نیز می شود که از شهروندان تقاضا می شود نسبت به رعایت الگوی مصرف با حساسیت بیشتر عمل کنند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

افزایش بیمه رایگان سلامت از ۳ دهک به ۵ دهک نخست درآمدی
برگزاری یادواره ۱۴ روحانی و طلبه شهید مسجدسلیمان
آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی ناشی از تک فرزندی
تشریح جزییات اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در خوزستان
دعوت هفت بازیکن خوزستانی به تیم ملی فوتبال نوجوانان
راه اندازی بیمارستان سیار شهید دکتر بقایی
سمیعی در آستانه برکناری از استقلال
دعوت آمریکایی‌ها از ایران برای حضور در جام جهانی کشتی
سردار «محمد کاظمی» رئیس سازمان اطلاعات سپاه شد
تکمیل و راه اندازی خط یک متروی اهواز نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار

سرخط اخبار کل

IMG_۲۰۲۴۰۵۱۳_۱۳۵۳۱۷
140211041408428129252314
1403020415484384829871864
169908156
169517357
IMG_20230510_225431_350-1024x682

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *