پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

بیش از ۲۷۹ هزار تماس با واحد ارتباط با مشتریان (١٢٢) آبفا کلانشهر اهواز

سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز از برقراری بیش از ۲۷۹ هزار تماس طی یکسال گذشته از سوی مشترکین آبفا اهواز با واحد ارتباط با مشتریان (۱۲۲) خبر داد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز ، فرزان عباسیان سرپرست آبفا اهواز  خاطر نشان کرد : طی یکسال گذشته مجموعا ۲۷۹ هزار و ۸۲۲ تماس با واحد ۱۲۲ برقرار شده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۰۰ تماس مربوط به مشکلات آب و ۹۱ هزار و ۷۰۸ تماس مربوط به مشکلات فاضلاب بوده است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از تماس ها نیز مربوط به ، قبوض، پیگیری ، انتقادات و پیشنهادات و سایر موارد نیز بوده است.

سرپرست شرکت آبفا کلانشهر اهواز با بیان این مطلب که همزمان با فرا رسیدن فصول گرم آب و هوایی و افزایش سرانه مصرف آب گفت: برای عبور از تنش آبی باید مدیریت مصرف آب و صرفه جویی را بعنوان یک الگو و اصل مد نظر قرار داد.

عباسیان اظهار کرد: افزایش سرانه مصرف آب منجر به افت و یا هدر رفت آب نیز می شود که از شهروندان تقاضا می شود نسبت به رعایت الگوی مصرف با حساسیت بیشتر عمل کنند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

کشف بیش از ۲.۵ تن انواع چوب در دشت آزادگان
صفحه نخست روزنامه‌های یک شنبه ۲۹ خرداد ماه
با افشای فساد ۱ میلیارد تومان پاداش بگیرید!
مولدسازی ماهی سی‌باس برای نخستین بار در بندر امام خمینی(ره) انجام شد
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور معارفه شد
آخرین جزئیات حادثه آبادان | ۱۱ جان باخته و 39 مصدوم/ ۱۰ متهم دستگیر شدند
توقف بیش از دو هزار خودرو در پارکینگ چذابه
سرلشکر باقری: آمادگی‌های راهبردی سپاه موجب هراس دشمنان و امنیت ملت ایران شده است
وابستگی مهمترین ویژگی ساختاری حکومت پهلوی بود
احداث یک مدرسه ۶ کلاسه در بهبهان

سرخط اخبار کل

8845193_847
140103101252054625430844
10996826_331
8803059_267
1398110615315111519496684
1401102115172940626824284

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *