پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

بهره برداری از طرح های بیمارستان شهید دکتر مجید بقایی اهواز

آیین بهره برداری از طرح های بیمارستان سردار شهید دکتر مجید بقایی اهواز با حضور معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه، در اهواز برگزار شد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه در این مراسم با یادآوری نقش بی بدیل مرکز بهداری جنوب در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، در دوران جنگ تحمیلی از مجروحین بیمارستان شهید بقایی بازدید نمودند و عملکرد جهادی کادر درمانی را مورد تمجید قرار دادند.

سردار احمد خادم سیدالشهدا افزود: فلسفه وجودی سپاه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمت به مردم است و یکی از مولفه‌های اصلی قدرت انقلاب اسلامی، خدمت به مردم با استانداردسازی فضا‌های درمانی است و امروز مفتخریم این پروژه‌ها را به تکمیل و افتتاح نمودیم.

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: بهداری رزمی جنوب، بعد از دوران دفاع مقدس توانسته است خدمات درمانی و مردم یاری زیادی را به مردم استان خوزستان و کشور با کیفیت بالا ارائه کند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه بیان داشت: دستور فرمانده معظم کل قوا و راهبرد بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه این است که دفاع همچنان باقیست و جزئی از هویت یک ملت زنده است.

وی افزود: بهداری رزمی سپاه در دفاع مقدس به دلیل اینکه با حجم زیادی از مجروح مواجه بوده و همچنین در سال‌های ابتدای جنگ هر چقدر پیش می‌رفتیم باز تهدیدات دیگری که ما آن درگیر بودیم و با وجود بمباران‌های شدید شیمیایی توانستیم با کسب تجربیات لازم و استفاده از توانمندی، ظرفیت و قابلیتی که جامعه پزشکی کشور داشت بسیار خوش درخشید.

 

سردار اخوان بیان کرد: ما در دفاع مقدس بیش از ۲۰۰۰ پست امداد داشتیم و شبکه زنجیره امداد بهداشت و درمان ما یکی از قوی‌ترین شبکه‌هایی بود که در جنگ‌های اخیر داشتیم. ما در زمان جنگ ۷۰۰ اورژانس و ۵۳ بیمارستان صحرایی در پشتیبانی از زنجیره درمان رزمندگان ایجاد کردیم که این بیمارستان‌ها فوق العاده مجهز بوده است و این روند پیشرفت هم اکنون نیز ادامه دارد.

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در ادامه گفت: در بهداری رزمی بر اساس اطلاعات و آماری که داریم به لحاظ رزمی می‌توانیم الگو‌های جدیدی را به نسل جدید ترسیم نماییم و این اتفاق ان شاءالله خواهد افتاد.

سردار اخوان افزود: از سال ۱۳۹۸ با تدبیر فرمانده محترم نیروی زمینی سپاه سردار پاکپور بیش از ۲۳۰ بیمارستان سیار در نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور برای خدمت به مردم راه اندازی شده است که حدود چهار میلیون و صد هزار مراجعه کننده داشته که نتیجه آن کسب قدرت در مواجه با بحران‌های پیش رو مانند دوران کرونا و کمک به وزارت بهداشت در زمانی که اعلام همکاری و کمک داشت.

در این آیین همچنین سرهنگ پاسدار احمدرضا اکبری فرمانده مرکز بهداری رزمی جنوب با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص فعالیت‌های عمرانی و پزشکی صورت گرفته گفت: در مسیر خدمت به ملت غیور خوزستان با اجرای برنامه مهر تا مهر و با رمز عملیات کسب رضای الهی و کار برای مردم به فضل و توفیق الهی امروز پروژه‌هایی در مرکز بهداری رزمی جنوب شامل ۱_ بخش جراحی و داخلی زنان ۲_بخش اطفال ۳_ انبار مرکزی دارو و تجهیزات پزشکی ۴_ پروژه انتقال آب خام و ایستگاه پمپاژ و ۵_ راه اندازی سی تی اسکن ۳۲ اسلایس مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

وقوع زمین لرزه در سالند دزفول
برگزاری مراسم گرامیداشت شهید آیت‌الله رئیسی در شرکت آب و فاضلاب اهواز+تصویر
نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
بهره برداری ۳۹ مدرسه در خوزستان همزمان با سراسر کشور
بهره گیری از دستاوردها و تجارب دوران دفاع مقدس
برگزاری اولین جشنواره خرمای بهبهان مهرماه امسال
برداشت بیش از ۲۹۰ هزار تن چغندرقند در دزفول
سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است
خوزستان در جایگاه سوم کشوری به لحاظ جعل حوادث
فراهانی: امیدوارم برابر سنگال هم به پیروزی برسیم

سرخط اخبار کل

9756554_686
140104041132162625576904
170344560-1024x682
10955109_892
9074678_523
10118517_834

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *