Language

Language

بهره برداری از طرح‌های ورزشی خیرساز در دزفول

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول: ۳ طرح ورزشی خیرساز در این شهرستان به بهره برداری رسیدند.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز، خادم‌علی تهذیبی گفت: ۳ مجموعه ورزشی خیرساز شامل؛ ۲ سالن ورزشی چندمنظوره و سالن کشتی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در دزفول به بهره‌برداری رسیدند.

وی سالن ورزشی چندمنظوره و سالن کشتی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال اهدایی خانواده ریسمانسج و سالن چند منظوره حاج محمد اسماعیل درویش زاده با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی خیرساز شهرستان برشمرد.
تهذیبی به توقف طرح تکمیل مجموعه ورزشی و سالن کشتی در دست ساخت، پس از فوت مرحوم رضا ریسمانسج در کوی آزادگان دزفول اشاره کرد و افزود: پس از پیگیری‌های انجام شده این ۲ طرح با مشارکت خانواده این مرحوم به صورت مشارکتی تکمیل شدند.
رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول به تامین اعتبار اجرای کفپوش سالن چند منظوره کوی آزادگان با ۱۵ میلیارد ریال از سوی بنیاد علوی اشاره کرد و ادامه داد: سالن چند منظوره ساخته شده به دست حاج محمد درویش زاده دیگر ورزش یار این شهرستان است که در ۹۹ به اتمام رسیده بود و بدلیل شیوع کرونا در اختیار ستاد کرونای دزفول قرار گرفت و با فروکش این سالن تجهیز و به مرحله بهره‌برداری رسید.
این مقام مسئول با بیان اینکه زمینه ورود خیران برای کمک به توسعه زیرساخت‌های ورزشی مهیا نیست، اضافه کرد: آموزش و پرورش زمینه لازم برای مشارکت خیران را ایجاد کرده موجب شده تا خیران نقش بسیار پررنگی در تکمیل مدارس داشته باشند، ولی این بستر در وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد.
تهذیبی با اشاره به اقدام‌های انجام شده در وزارت ورزش و جوانان برای فراهم کردن بستر‌های لازم برای ورود خیران، گفت: خیران زیادی در شهرستان وجود دارد که علاقه‌مند به مشارکت در طرح‌های ورزشی هستند، درصورت فراهم شدن زیرساخت لازم سرانه ورزشی دزفول دچار تحول می‌شود.
پایان گزارش/
4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

حضور کارکنان شرکت آبفا در راهپیمایی روز قدس
سرمربی تیم هوادار: می توانستیم سه امتیاز بازی را به خود اختصاص دهیم
برخورد ۲ دستگاه قایق گردشگری در خرمشهر
ترور، تحریم و تناقضی که به رخ کشیده شد
کدام بانک‌ها «سهام» را بعنوان وثیقه قبول می‌کنند؟
اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند باغملک
پنج مسموم بر اثر حادثه نشت گاز در اهواز
خط و نشان معاون وزیر صمت برای گران فروشان؛ قیمت ها را به ۱۴۰۰ برگردانید
برگزاری ششمین کنگره بین‌المللی شعر و ادب فارسی با ارائه ۴۸۰ مقاله
سعید محمد:دژ مرزی در مینوشهر طی چند مرحله برداشته می‌شود

سرخط اخبار کل

10214861_731
1401102919020547726868474
10759868_524
8630880_241
resized_8565872_162
9982617_582

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *