پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

برگزاری یادواره سردار شهید صدرالله فنی در بهبهان

یادواره سردار شهید صدرالله فنی، فرمانده قرارگاه رمضان و قرارگاه فجر در دوران ۸ سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در بهبهان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه شهرستانی جوانان خوز ، همزمان با سالروز شهادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام هادی (ع)، با حضور اقشار مختلف مردم یادواره سردار شهید صدرالله فنی، فرمانده قرارگاه رمضان و قرارگاه فجر در دوران ۸ سال دفاع مقدس در شهر بهبهان برگزار می‌شود.

این یادواره، فردا دوشنبه ۲۵ دی‌ماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، یادگاران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان سلحشور در این یادواره حضور می‌یابند.
یادواره این شهید والامقام در کنار تربت پاکش واقع در در گلزار شهدای بهبهان برگزار می‌شود که جمعی از نیرو‌های لشکری و کشوری در این برنامه شرکت می‌کنند و یادش را گرامی می‌دارند.
سردار شهید صدرالله فنی فرمانده قرارگاه رمضان و قرارگاه فجر در ۱۰ مهر سال ۱۳۳۴ در بهبهان چشم به جهان گشود، در دوران نوجوانی و جوانی با توجه به فضای انقلابی کشور در زمینه عقیدتی و سیاسی مطالعه‌های گسترده‌ای داشت و با توجه به بینشی که به‌دست آورده بود، در تشکیل و مدیریت تظاهرات‌ها علیه رژیم طاغوت نقش محوری داشت.
در جوانی به عضویت سپاه پاسداران درآمد، در دوران ۸ سال دفاع مقدس به جبهه رفت و در نبرد با دشمن بعثی شرکت کرد. همچنین همراه با سردار سرلشکر شهید اسماعیل دقایقی لشکر ۹ بدر متشکل از مجاهدین عراقی بود را تشکیل دادند.
پس از سال‌ها مجاهدت خستگی ناپذیر سرانجام سردار سرلشکر شهید صدرالله فنی در ۴ دی سال ۱۳۶۶ در جبهه‌های جنوب مجروح شد و ۲۱ روز بعد در تاریخ ۲۵ دی‌ماه سال ۱۳۶۶ به فیض شهادت نائل آمد.
بعد از شهادت پیکر پاک و مطهر سردار شهید صدرالله فنی به زادگاهش انتقال یافت و پس از تشییع در کنار دیگر شهیدان در گلزار شهدای شهر بهبهان آرام گرفت.
پایان گزارش/
4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

اجرای طرح پلاک کوبی الکترونیکی درختان سطح شهر رامهرمز
برگزاری یادواره شهدای جهادگر و مدافع سلامت خوزستان
پیشنهاد کتاب در "روز معلم"؛ روش عجیب برای حل "مسئله فیزیک" به‌روایت رهبر انقلاب
استاندار خوزستان در نشستی با سفرای ونزوئلا، نیکاراگوئه و بولیوی در ایران عنوان کرد؛
تاکید بر رفع تداخلات اراضی بر اساس پلاک در خوزستان
رئیس جمهور: فعال شدن تعاونی‌ها از مصادیق مهم راهبرد مردمی‌سازی دولت است
لزوم تعیین تکلیف زباله‌های عفونی مطب‌ها و درمانگاه‌های کوچک در اهواز
سرلشکر باقری: «وعده صادق» مصداق هم‌افزایی ارتش و سپاه بود
ارتقاء جایگاه استقلال ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
فرماندار رامهرمز منصوب شد.

سرخط اخبار کل

4518927
1400122110180293624949254
9373952_495
IMG_۲۰۲۳۰۲۲۲_۲۲۳۸۴۷
1398020415422569017265124
10828190_777

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *