پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

بانک‌ها در حد توان موظف به ارائه تسهیلات و وام به واحدهای تولیدی و صنعتی هستند

سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان، در نشست ستاد تسهیل شادگان عنوان کرد: بانک‌ها در حد توان موظف به ارائه تسهیلات و وام به واحدهای تولیدی و صنعتی هستند و باید در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در شادگان نظرمساعدتری داشته باشند.

گزارش گروه خبری جوانان خوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، “محمد راضی جلالی” سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان، امروز چهارشنبه بیست و چهارم خردادماه ۱۴۰۲، در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شادگان در فرمانداری این شهر اظهار کرد: اساسی‌ترین راهکار ایجاد اشتغال در این شهرستان، توسعه کشاورزی، رفع مشکلات واحدهای تولیدی، ایجاد صنایع جانبی خرما و حوزه گردشگری است و انتظار می رود همه دستگاه‌های متولی در رفع مشکلات این واحدها تلاش کنند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های موجود مناسب در بخش‌های کشاورزی و گردشگری شادگان افزود: این شهرستان با وجود فولاد، بندر، کشاورزی، تالاب بین المللی و همچنین راه‌اندازی یک واحد پتروپالایش، زمینه مناسبی برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی دارد.
سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان خواستار همکاری بیشتر بانک‌های عامل در شادگان شد و گفت: بانک‌ها موظف به دادن تسهیلات و وام به واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل هستند.
راضی جلالی بیان کرد: بیشتر واحدهای تولیدی در شادگان نیازمند اعطلای تسهیلات بانکی هستند و با بازگشت آنها به تولید شرایط مناسب اشتغال در شادگان فراهم می‌شود.

وی افزود: راه اندازی شرکت فولاد شادگان به منظور ایجاد اشتغال در شهرستان، تسریع در روند پرداخت تسهیلات جاری تک رقمی برای کارگاه‌های بسته بندی خرما و راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد مهمترین برنامه‌ها در جهت اشتغال و رونق اقتصادی شادگان است.

فرماندار شادگان نیز در این نشست خواستار اهتمام ویژه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان شد و گفت: مشکلات واحدهای تولیدی راکد و تعطیل، بررسی و برای بازگشت به چرخه تولید آنها چاره اندیشی شود.

جمال صالح‌زاده بیان کرد: مدیران اجرایی شهرستان باید زیرساخت‌ها و تسهیلات لازم را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنند و هر نوع مانعی را برای فعالیت واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال از میان بردارند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

تعمیر شبکه توزیع آب شرب خیابان سلمان فارسی
قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۱/۰۵/۱۱ |برنت ۹۹ دلار و ۲۸ سنت شد
ورزش | زاغی‌نژاد: نخستین شکست فصل استقلال می‌‌تواند در اصفهان رقم بخورد
طرح های نیمه تمام محله ای شهرداری اهواز تا پایان شهریور ماه امسال تکمیل می شود
وزیر ارشاد: اجازه پخش فیلم قبل از مجوز را نمی‌دهم
سردار فرحی: موشک خیبر ظرف ۱۲ دقیقه به هدف می‌رسد
کشتی فرنگی قهرمانی جهان| شروع خوب با پایان تلخ در روز دوم
جهان سیاست | آغاز نشست مجمع عمومی سازمان ملل برای تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر
رئیسی: امیدآفرینی در جامعه فقط با سخنرانی میسر نمی‌شود
بیانی: نکونام بازیکنانی بگیرد که به قهرمانی فکر کنند/ مدیران استقلال پرونده ساپینتو را ببندند

سرخط اخبار کل

8586686_213
9126377_594
10446027_660
1401010110590827625017824
11106527_470
40280

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *