پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

بازدید معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از مراکز فرهنگی شوشتر

دکتر منادی ؛ تجلیل از شخصیت‌های فاخر فرهنگی هنری شوشتر و برگزاری رویدادهایی با هدف نکوداشت شخصیت‌های تاثیرگذار حوزه‌ی فرهنگ ، هنر و ادب ضروری است .

به گزارش گروه فرهنگی جوانان خوز ، دکتر مجید منادی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی یک سفر شهرستانی از برخی مراکز و موسسات فرهنگی شوشتر بازدید کرد.

وی با حضور در بخش‌های مختلف و متنوع  چاپخانه و‌کانون تبلیغاتی سینا گرافیک ( به عنوان یکی از مجهز ترین مراکز چاپ و تبلیغات شوشتر و استان) به جهت نو آوری‌ها ، تجهیزات نوین و به روز ،  ایجاد اشتغال و همکارهای مداوم با حوزه فرهنگ و هنر شهرستان از مدیر مجموعه چاپ و تبلیغات سینا گرافیک ( غلام سهیلی) قدردانی کرد .

دکتر منادی افزود : در سفر آینده ضمن بازدید از دیگر مراکز چاپ و تبلیغات شوشتر ، با هدف بررسی ظرفیت ها ، رفع موانع رشد و توسعه  صنعت چاپ و مشکلات چاپخانه‌داران ، با مدیران این مراکز دیدار خواهند داشت .

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور در موسسه‌ی فرهنگی – هنری همایش سازان جوان فردوسیان با مدیر این مرکز در خصوص فعالیت های صورت گرفته و پیش رو گفتگو کرد ، و فردوسیان مدیر موسسه نیز ضمن قدردانی از همکاری‌های خوب اداره کل و اداره شهرستان گزارشی از اقدامات سال گذشته موسسه را ارایه کرد .

بازدید از کاروانسرای افضل و موزه‌ی زنده یاد نژاد فتحی ، دیدار با مدیران مجموعه مذکور ، گفتگو با برخی غرفه‌داران و نشست با هنرمندان فعال از دیگر برنامه‌های دکتر منادی در سرای افضل شوشتر بود .

پایان بخش برنامه‌های معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی خوزستان حضور در خانه سبز هنرمندان و دیدار و گفتگو با استاد بهداری رئیس انجمن نقالی و شاهنامه خوانی شوشتر بود ، که ضمن تماشای اجرای نقالی یکی از هنرمندان خردسال عرصه‌ی نقالی در خصوص آموزش‌های نقالی در سطح استان و بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت‌های نقالی شوشتر توافقاتی با مدیر انجمن نقالی شوشتر صورت گرفت .

دکتر منادی در ادامه‌ی این بازدیدها ، تجلیل از شخصیت‌های فاخر فرهنگی هنری شوشتر را در خلال برنامه خواستار شد و برگزاری رویدادهایی با هدف نکوداشت شخصیت های تاثیرگذار حوزه ی فرهنگ ، هنر و ادب را ضروری دانست .

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

نامگذاری روگذر میدان جمهوری اهواز به نام شهدای غزه
جوانان‌خوز | طرح تغییر ساعت رسمی کشور مجددا در دستورکار کمیسیون اجتماعی قرار گرفت
اجرای ۲۵۰ کیلومتر شبکه گاز در ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی خوزستان
بررسی کسب و کارهای آسیب دیده، تبعات اقتصادی و اثرات آن بر سرمایه‌گذاری در شهرستان آبادان
انجام تعمیرات سالیانه سد مسجدسلیمان
بهره برداری از بیمارستان تخصصی قلب بهبهان در آینده نزدیک
برگزاری نشست خبری آیت الله رئیسی با خبرنگاران
محفل ادبی "خلوت خیال" برگزار شد
فرمانده سپاه خوزستان با خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان دیدار کرد
رصد و پایش اراضی کشاورزی در حمیدیه

سرخط اخبار کل

IMG_۲۰۲۲۰۵۲۸_۲۲۵۷۱۰
10737779_431
157262447
1399102312184668622009094
10249554_440
1401033006521171125548884

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *