پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

بازدید استاندار از دکل ۲۷ فتح شرکت ملی حفاری ایران

استاندار خوزستان از دستگاه حفاری ۲۷ فتح شرکت ملی حفاری ایران بازدید کرد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز، علی اکبر حسینی محراب در این بازدید گفت: امروز توفیق داشتیم در کنار دست اندرکاران شرکت ملی حفاری ایران باشیم که همواره در بیش از چهار دهه گذشته موجب افتخار بوده اند.

وی افزود: توانمندی‌های متخصصان ایرانی زبانزد خاص و عام است و مصادیق آن را در حوزه‌های مختلف از جمله نفت، حفاری، صنایع دفاعی، هوافضا، نانو و نوآوری و خلاقیت‌های دانش بنیان‌ها شاهد هستیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: زمانی که غربی‌ها کشورمان را ترک کردند و تصور می‌کردند ایرانی‌ها نمی‌توانند در صنعت نفت و حفاری کاری از پیش ببرند، فرزندان این مرز و بوم با اتکا به توانمندی‌های خود همه فناوری‌های جدید را بدست آوردند و هم اینک افزون بر ۷۰ دکل حفاری، عملیات حفاری، حفر چاه‌های اکتشافی، توسعه‌ای توصیفی و تعمیری را برعهده دارند.

حسینی محراب گفت: در مورد خصوصی سازی شرکت ملی حفاری ایران چندین نوبت مطرح شده و همه مسئولان نظام از این شرکت حمایت می‌کنند که بتواند به نحو مطلوب کار خود را دنبال نماید، به هر جهت کشور نیاز به صنعت حفاری دارد و باید توسط جوانان و پیشکسوتان این صنعت اداره شود و ما نیز به عنوان دستگاه حاکمیتی حامی و پشتیبان این شرکت هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت با برخورداری از بالغ بر ۱۸ هزار نیروی انسانی مجرب و کارآمد و مالکیت بیش از ۷۰ دکل حفاری خشکی و دریایی و تجهیزات و ابزار مربوط به خدمات فنی و تخصصی ارائه خدمات جانبی این صنعت راهبردی، نقش اساسی در تولید ایفا و با تمام توان پاسخگوی برنامه‌های صنعت نفت کشور است.

وی با اشاره به گستره عملیاتی شرکت را در مناطق خشکی و دریایی ییش از ۱۰ استان کشور افزود: بازسازی، نوسازی ناوگان حفاری، توجه به منابع انسانی، پیگیری مسائل و مشکلات اداری کارکنان و رضایت مندی آنان را از سر فصل‌های برنامه‌های اصلی شرکت است.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

جان باختن دو نفر بر اثر حادثه غرق شدگی در ایذه
وزیر کشور وضعیت مناطق زلزله زده اندیکا را بررسی کرد
سفارت‌های آمریکا و اسرائیل در آرژانتین تخلیه شدند
شمشیربازی زیر ۲۳ سال آسیا| ثبت سومین برنز ایران به نام تیم سابر بانوان
اطلاعیه دانشگاه دریایی ارتش درباره رونمایی الگوریتم پردازش کوانتومی و تصحیح آن
فرمانده جدید انتظامی خوزستان معارفه شد
افزایش ۲۱ درصدی صادرات در ۵ ماه امسال نسبت به سال گذشته
صفحه نخست روزنامه‌های یک شنبه ۲۸ خرداد ماه
کاهش حوادث کار در شوش
جوانان‌خوز | دستگیری عامل اصلی سرقت نافرجام از طلافروشی در شوش

سرخط اخبار کل

P-IMG-20220622-WA0222
1398041519265237617815624
IMG_۲۰۲۲۰۴۲۷_۱۳۳۳۰۳
10129191_728
IMG_۲۰۲۴۰۵۰۲_۲۲۴۳۲۰
169926086

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *