به گزارش گروه خبری جوانان‌خوز، رئیس اداره سازندگی مدیریت عملیات حفاری خشکی– ۱ شرکت ملی حفاری ایران گفت: درپی خروج لوله‌های ۸/۷-۲ اینچ از محل جایگاه دکلبان که به عنوان مانکی برد G شناخته می‌شود، طرح ایمن سازی و ارتقا جایگاه دکلبان در دستور کار کمیته عالی ایمنی شرکت قرار گرفت.

محمد صادقی پور  افزود: در نشست فنی با حضور قائم مقام مدیرعامل و شماری از مدیران و مسئولان عملیاتی و پشتیبانی در مدیریت فنی و مهندسی مقرر شد در خصوص طراحی و اجرای یک نمونه استاندارد و ایمن از محل مهار لوله‌های ۸/۷ – ۲ و ۸/۱ –۳ مانکی برد (MONKEY BOARD) برای دکل‌های حفاری اقدام شود.
وی ادامه داد: در جلسه دیگری در اداره بازرسی فنی شرکت این مهم به عهده اداره سازندگی مدیریت عملیات حفاری خشکی – ۱ واگذار و پس از بررسی‌های فنی و کارشناسی، برای نخستین بار در صنعت حفاری با ارائه طرحی ابتکاری، یک نمونه طراحی و ساخته ساخته شد.
صادقی پور به عنوان پیشنهاد دهنده این طرح ابتکاری با بیان اینکه این تجهیز با کمترین هزینه و بالاترین ضریب ایمنی  بر روی دکل حفاری  ۵۳ فتح نصب و مورد استفاده قرار گرفته است، اضافه کرد: درحال حاضر مشابه دیگر این تجهیز برای دستگاه حفاری ۲۵ فتح نیز ساخته و آماده نصب روی دکل می‌باشد و این طرح در سایر دکل‌های ملکی شرکت اجرایی خواهد  شد.
پایان گزارش/

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*