پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: حضور قاطعانه مدیران در میدان مبارزه با مواد مخدر

استاندار خوزستان ؛ باید هنرمندان مذموم بودن اعتیاد را با زبان هنر به تصویر بکشند و از ظرفیت جوانان ورزشکار و نخبه پرطرفدار در استان جهت الگوسازی استفاده شود .

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان امروز یکشنبه ٣٠ مهرماه به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این جلسه بر تمرکز برای انهدام باندهای توزیع مواد مخدر و برخورد قاطعانه با خرده فروشان تاکید کرد و اظهارداشت: حضور معتادان متجاهر چهره شهر را نازیبا کرده و جلوه بصری مناسبی را به بینندگان و مسافران نمی دهد لذا جمع آوری معتادین بی سرپناه با جدیت دنبال شود.

حسینی محراب با اشاره به اهمیت حرفه آموزی برای معتادانی که مورد درمان قرار می گیرند، بیان داشت: معتادانی که مورد درمان قرارگرفته و سلامتیشان را باز می یابند پس از حرفه آموزی وارد بازار کار شوند تا بار دیگر به دام اعتیاد نیوفتند.

وی با بیان اینکه کانون های پخش و سرشبکه های توزیع مواد مخدر نابود شوند، عنوان داشت: نیروی انتظامی باید با تمام توان با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع داشته باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه عامل اصلی جنگ در کشورها همیشه مواد مخدر بوده است و افزود: همه مدیران باید در میدان مبارزه با مواد مخدر حاضر باشند، زیرا اگر مسئله مواد مخدر شیوع پیدا کند به شکل های زیبا نوجوانان و جوانان را در دام خود میاندازد.

حسینی محراب با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان ورزشکار و نخبه پرطرفدار در استان جهت الگوسازی برای فرزندان جامعه تصریح کرد: تقاضا می شود، همانگونه که خیران عزیز در مدرسه سازی، سلامت و امنیت یاریگر بودند به حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با جان و دل وارد میدان نبرد با مواد مخدر شود، گفت: هر چه در توان داریم برای مبارزه با این بلای خانمان‌ سوز می گذاریم.

استاندار خوزستان نقش یاری دهنده ظرفیت های مردمی در همه موضوعات مختلف ابراز داشت: فرد معتاد، مجرمی است که به دلیل ضعف علم و بی توجهی به عنصری در جامعه تبدیل شده است؛ مذموم بودن اعتیاد باید به روش های مختلف از جمله نقاشی، تئاتر،انیمیشن، شعر، هنر، موسیقی و …. در سنین کودکی تا بزرگسالی به جامعه نشان داده شود.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: جشنواره هایی که خاصتأ به جریان مبارزه با مواد مخدر بپردازند کمتر به چشم می خورد لذا هنرمندان و هنردوستان استان باید به این وادی نیز توجه داشته باشند تا پای آثار هنری به مدارس کشیده شود.

استاندار خوزستان: حضور قاطعانه مدیران در میدان مبارزه با مواد مخدر استاندار خوزستان: حضور قاطعانه مدیران در میدان مبارزه با مواد مخدر

وی در پایان بر تقویت گلوگاه ها برای مقابله با مواد مخدر تاکید کرد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

پاسخ قوه قضاییه به انتقادات درباره ضعیف بودن لایحه حجاب: لایحه با اجماع ۳ قوه تهیه شده است
نشست شورای معادن به ریاست استاندار خوزستان
برپایی موکب‌های اربعین حسینی برای استقبال از زائران ایرانی
اوجی: سالی ۸۰ میلیارد دلار یارانه سوخت در کشور پرداخت می‌شود
شناخت نفرات برتر مسابفات بین المللی شطرنج جام نیشکر
ورود دو کشتی اقیانوس پیما حامل گندم به کشور
پاسداری جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی کشور
هنر نقاشی کودکانه هنرستان سما مجموعه ماه و ماهی
ششمین فراخوان عمومی دوره‌های آموزشی معارف انقلاب اسلامی
خوزستانی‌ها منتظر توده‌ی جدید گردوغبار باشند

سرخط اخبار کل

10147165_722
IMG_۲۰۲۳۱۰۰۱_۰۰۱۰۳۶
1400091809015530724234294
11167434_548
8550278_296
10533181_624

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *