پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

استاندار خوزستان: بازرگانی یکی از مهمترین راه‌های افزایش تولید است

استاندار خوزستان گفت: یکی از مهمترین کارهایی که در استان در راستای تحقق شعار سال میتوان انجام داد بخش بازرگانی است که مستلزم فعال‌تر شدن اتاق‌های بازرگانی و هم افزایی مسوولان برای تصاحب بازارهای هدف است که منجر به افزایش تولید و ایجاد اشتغال خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز نشست قرارگاه عملیاتی تحقق شعار سال در استان روز چهارشنبه ۸ فروردین ماه به ریاست علی‌ اکبر‌ حسینی‌ محراب استاندار خوزستان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و شرکت ویدئو کنفرانسی فرمانداران برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: حدود پانزده سال است که شعار سال عمدتا مبتنی بر افزایش تولید بوده است. در این راستا در جلسه امروز توضیحاتی در مورد زیرساخت های مختلف و طرح های متنوع در انرژی، کشاورزی، صنعت و … با هدف راهکارهای افزایش تولید مطرح شد.

وی افزود: این قرارگاه با دستگاه‌ها به صورت مجزا نیز جلساتی تشکیل خواهد داد تا طرح ها با سرعت بیشتری جلو برود‌.

حسینی محراب ادامه داد: یکی از مهمترین کارهایی که در استان در راستای تحقق شعار سال میتوان انجام داد بخش بازرگانی است که مستلزم فعال‌تر شدن اتاق‌های بازرگانی و هم افزایی مسوولان برای تصاحب بازارهای هدف است که منجر به افزایش تولید و ایجاد اشتغال خواهد شد.

استاندار خوزستان گفت: بیش از دو سوم توسعه صنعتی دنیا در حوزه صنایع پایین دستی است که متاسفانه در استان ما این صنایع شکل نگرفته است و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و با مشارکت بخش خصوصی زنجیره کامل تولید شکل بگیرد و اشتغال و تولید ما را توسعه دهد.

حسینی محراب بیان کرد: قبلا سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی یک طرح تولیدی می بایست ۲۳ مجوز می‌گرفتند در سال گذشته یک طرح مطالعاتی انجام و بنا شد کل این مجوزها به چند ایستگاه محدود شود از سوی دیگر با راه‌اندازی پنجره واحد از سوی وزارت اقتصاد و وزارت ارتباطات مسیر سرمایه‌گذاری کاملاً کوتاه شده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین بنا شده برخی پروژه ها از قبل به صورت بدون نام مجوزات آن تهیه شود که با پیدا شدن سرمایه‌گذار مرحله اخذ مجوزات آن انجام شده باشد.

وی گفت: هر تولیدکننده ای هم مشکلی داشته باشد من و مجموعه مدیریتی استانداری در خدمت وی خواهیم بود و ایام سه‌شنبه و چهارشنبه پرونده ها را دنبال می‌کنیم که موانع تولید در اسرع وقت برطرف شود.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

تکمیل سیستم مانیتورینگ پایش سطح آب سامپ سد مسجدسلیمان
پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت روز معلم
بررسی دوفوریت لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در مجلس
افزایش تولید برق در خوزستان
«فرمانده بدون مرز»؛ روایاتی ناگفته از سردار شهید حاج رحیمی
شرط وزیر ارتباطات برای موافقت با افزایش تعرفه اینترنت
افزایش ۶۱ درصدی سود دهی فولاد اکسین خوزستان
دهم ذی‌القعده روز بزرگداشت آقا سبزقبا علیه السلام
مدیرکل فرهنگ خوزستان: محتوای قرآنی با زبان هنر به نسل جدید ارایه شود
کشف ۲ انبار احتکار کالای اساسی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در خوزستان

سرخط اخبار کل

9717555_438
171112835
169925382
IMG_۲۰۲۲۰۹۲۱_۲۳۵۴۳۵
169643266
8486167_326

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *