پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

اربیل CPU ترور و دانشگاه اسرائیلی پرورش تروریسم‌+ گزارش تصویری

نشست بررسی تحولات منطقه با محوریت حملات پهپادی به گروه‌های معاند در پاکستان و عراق با حضور جمعی از اساتید استان در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد .

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز ، دکتر شهریاری معاون سیاسی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در جمع اسایتد دانشگاه‌های استان در دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن تقدیر از تلاش‌های علمی و دانشگاهی اساتید و تبریک فرا رسیدن بهمن ماه ، بیان کرد ؛ دشمن همیشه روی دانشجو و فضای دانشگاه حساب کرده و می‌کند ، بگونه‌ای که سعی کرده سیاه‌نمایی کند که انقلاب دستاوردی نداشته و کار نکرده است .

وی افزود ؛ در طول تاریخ ، آرزوی ایرانیان برای اینکه سرنوشت خود را بنویسند بوده است ، یک بار در زمان مشروطه شیخ فضل‌الله نوری و بار دوم حضرت امام خمینی(ره) این آرزو را با رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی به واقعیت تبدیل کرد .

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان خوزستان در ادامه سخنرانی به بررسی تحولات منطقه و حملات پهپادی ایران پرداخت و گفت ؛ چند منبع ترور وابسته به اسرائیل در اربیل عراق است ، در واقع CPU یا دانشگاه پرورش تروریسم اسرائیل در اربیل برای منطقه بوده که مورد هدف قرار گرفت ، و بازوی این منبع پرورش تروریسم در کوه‌های سبز پاکستان مورد حمله پهپادی قرار گرفت .

شهریاری بیان کرد ؛ وقتی شرایط جامعه به مطالبه عمومی برسد و مردم انتظار انتقام داشته باشند ، اولویت نظام برای زدن ، آن جایی است که نظام چند سال روی آن کار کرده ، که مطالبه شد و اربیل زده شد .

معاون سیاسی سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان افزود ؛ ما اربیل را زدیم ، ولی باید در نظر داشت که ۷۰٪ محتوای مجازی عراق ، توسط آمریکا و انگلیس تولید می‌شود .

دکتر شهریاری با بیان اینکه ایران می‌تواند بر اساس دفاع مشروع سرزمینی از امنیت خود دفاع کند ، اظهار کرد ؛ بر اساس دفاع مشروع ، ایران می‌تواند گروه‌های تروریستی که به امنیت کشور آسیب می‌زنند را مدیریت و کنترل نماید .

سرهنگ شهریاری گفت ؛ حاکمیت پاکستان در برابر منطقه کوه‌های سبزِ خود ناتوان مانده و توان اعمال قدرت نداشت ، در صورتیکه پاکستان ایران را به جهت ارتقاء امنیت داخلی خود محق دانسته ، هر چند که محکوم کرده است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان خوزستان ادامه داد ؛ پاکستان برای مدیریت افکار عمومی و جلوگیری و پاسخ با مدیریت تحقیر هندی‌ها اقدام نمود ، و اعلام کردند ما ایران را نزدیم بلکه BLF جبهه آزادیبخش بلوچستانِ پاکستان را مهار کردیم .

وی افزود ؛ با اینکه ایران در برابر دشمنی اتمی مشترکی به نام هندوستان عقبه استراتژی پاکستان است ، ولی دو طرف مرزهای دو کشور بلوچ‌های ایرانی و پاکستانی هستند که دنبال ناامنی و تجزیه‌طلبی بودند که باید مدیریت می‌شدند .

دکتر شهریاری اظهار کرد ؛ ایران و پاکستان در تاریخ از لحاظ فرهنگی و زبانی دو کشور دوست و برادر بوده‌اند ، در جنگ کشمیر کنار پاکستان بوده ، و در جنگ حزب بعث عراق با ایران صدها هزار پاکستانی کنار ایران حضور داشته‌اند .

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان خوزستان بیان کرد ؛ ۳۰ میلیون شیعه پاکستانی برادران ایران هستند و از طرفی جمعیت بالای سنی پاکستان دوستدار ایران هستند .

سرهنگ شهریاری با اشاره به اهداف مشترک این و پاکستان بیان کرد ؛ در روز ۲۶_ دی ماه ۱۴۰۲ هنگام حادثه‌ حمله پهپادی به کوه‌های سبز که مقر تروریسم بوده ، دو کشور ایران و پاکستان رزمایش مشترک داشته اند .

معاون سیاسی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در پایان به بیان پیام‌های صادره از مقامات پاکستان اشاره کرد و گفت ؛ ارتش پاکستان پیغام داد ، ما خواهان گفتگو با کشور ایران هستیم که مسائل را مثل دو برادر حل و فصل کنیم _ وزارت خارجه پاکستان پیغام ارسال کرد ؛ پاکستان مردم ایران را دوست دارند و علاقه‌ای به تشدید تنش با این کشور را نداریم _ رئیس جمهور پاکستان پیام صادر کرد و گفت؛ ما خواهان گفتگو با کشور ایران هستیم که مسائل بین دو کشور برادر حل شود .

اربیل cpu ترور و دانشگاه اسرائیلی پرورش تروریسم‌+ گزارش تصویری اربیل cpu ترور و دانشگاه اسرائیلی پرورش تروریسم‌+ گزارش تصویری اربیل cpu ترور و دانشگاه اسرائیلی پرورش تروریسم‌+ گزارش تصویری اربیل cpu ترور و دانشگاه اسرائیلی پرورش تروریسم‌+ گزارش تصویری اربیل cpu ترور و دانشگاه اسرائیلی پرورش تروریسم‌+ گزارش تصویری

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

هواپیمای فرسوده به جاذبه‌های شهری اهواز اضافه شد
پهلوگیری ۶ کشتی نهاده‌های دامی در بندر امام خمینی
بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین؛
اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در اهواز
مشکل تردد ساکنان ۲ روستای دزپارت رفع می‌شود
صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۶ تیر ماه
رسانه نظامی رژیم صهیونیستی: حماس به سیستم‌های ارتش اسرائیل نفوذ کرده است
رطوبت و شرجی خوزستان را فرا گرفت
بازدید آیت‌الله رئیسی از نمایشگاه توانمندی‌های علمی و صنعتی تولید داخلی
خرید گندم در خوزستان به یک میلیون و ۵۹۸ هزار تن رسید

سرخط اخبار کل

1401081818075671826405194
170646755
168267232243933900-1280x720
169922660
10328684_676
1399011011474559620011654

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *