پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

اجرای طرح پاداش وزارت نیرو به مشترکان کم مصرف از اول خرداد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان : طرح پاداش وزارت نیرو از اول خرداد ماه آغاز می‌شود و مشترکان کم مصرف می‌توانند علاوه بر رایگان شدن برق مصرفی تا یک میلیون تومان پاداش دریافت کنند.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در نشست روابط عمومی‌های برق استان تا کید کرد : ظرفیت رسانه‌ای استان خوزستان برای اجرای موفق طرح پاداش به کار گرفته شود.

 

علی خدری افزود :  استان خوزستان دارای ۴۳۸ رسانه دارای مجوز می‌باشد که این ظرفیت می‌تواند برای تبیین و ترویج طرح‌های فرهنگی و اجتماعی وزارت نیرو از جمله طرح پاداش به کار گرفته شود.

وی گفت : در سال گذشته بخش عمده‌ای از مشارکت مردم در کاهش مصرف، به دلیل فعالیت‌های مرتبط با حوزه روابط عمومی روی داد که باعث کاهش ۴.۵ درصدی مصرف برق نسبت به سال پیش از آن شد.

خدری افزود : این در حالی است که به طور میانگین مصرف برق هر سال به دلیل افزایش تقاضا تا ۵ درصد بیشتر می‌شود، اما شرکت توزیع نیروی برق خوزستان علاوه بر اقدامات فنی و تخصصی، با به کار گیری روش‌های موثر در حوزه ارتباطات و رسانه‌ای و فرهنگی توانست این مهم را مدیریت نماید به طوریکه علاوه بر تامین برق صنایع، بخش خانگی نیز از برق پایدار و بدون خاموشی بهره‌مند شد.

وی با اشاره به اینکه در پاییز و زمستان سال گذشته همه‌ی تلاش مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان صرف انجام پروژه‌های مربوط به آماده سازی شبکه برق شده است، افزود : ماموریت ویژه این شرکت برای عبور موفق از پیک بار، تبیین و ترویج طرح پاداش وزارت نیرو و توانیر می‌باشد به طوری که برای تابستان سال جاری مدیریت مصرف به میزان ۴۲۰ مگاوات هدف گذاری شده و اهمیت این موضوع زمانی آشکار می‌شود که بدانیم برای احداث یک واحد نیروگاهی با همین ظرفیت چندین هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت : طرح پاداش وزارت نیرو از اول خرداد ماه آغاز می‌شود و بر اساس آن مشترکان خوزستانی با رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف برق خانگی می‌توانند علاوه بر رایگان شدن برق مصرفی به ازای خاموش کردن یک کولر گازی مازاد تا یک میلیون تومان پاداش دریافت کنند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

امنیت دفاعی | پهپادها ضریب نفوذ ایران در منطقه را افزایش می‌دهند
امیر حیدری: یگان‌های نیروی زمینی ارتش ‌بالنده و بازدارنده‌تر از همیشه شده‌اند
درگیری شدید حشد الشعبی با تروریست‌های داعش در موصل
علت اخلال در خدمات درمانی تنها بیمارستان دولتی بندرامام خمینی(ره) چیست؟
افتتاح و بهره برداری از ۶ طرح دانشکده علوم پزشکی شوشتر
بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
خرید بیش از ۲۴ هزار تن گندم در خوزستان
مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
۵۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان دزفول توزیع شد
تربیت ۲۲ هزار حافظ و مربی قرآن در خوزستان در طرح شهید بهنام محمدی

سرخط اخبار کل

IMG_20230914_115507_408
10142783_871
3729707
10396932_208
IMG_۲۰۲۲۰۴۲۷_۱۳۳۳۰۳
14020314143911617277161610

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *