پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

اجرای طرح اشتغالزایی و توانمندسازی معتادان بهبود یافته در اهواز

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اجرای طرح اشتغالزایی و توانمندسازی معتادان بهبود یافته در کمپ‌های ترک اعتیاد اهواز خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی جوانان خوز، مجید منادی با اشاره به اجرای طرحی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، اشتغالزایی و آموزش معتادان متجاهر بهبود یافته با حمایت این اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و موسسه فرهنگی “پرواز روح و جان” به عنوان یک نهاد مردمی اشاره کرد و گفت: در گام نخست آغاز این طرح، ۱۰ فرد رها یافته از اعتیاد مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه این موسسه با رویکرد مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد فعالیت می‌کند و جامعه هدف آن به طور ویژه توانمندسازی معتادان متجاهر بهبود یافته از بند اعتیاد است، افزود: این موسسه فرهنگی و مردمی قصد دارد تا با همکاری دستگاه‌های دولتی در گام‌های بعدی تعداد بیشتری از بهبود یافتگان را مشغول به کار کند.
منادی به حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق تبصره ماده ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی از وظایف معاونت فرهنگی این اداره کل به شمار می‌رود که تلاش ما در این رابطه حمایت از نهاد‌های مردمی برای مقابله با این آسیب‌ها بوده که فعالیت موسسه فرهنگی “پرواز روح و جان” نمونه موفقی از این همکاری است.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان قرار گرفتن نهاد‌های مردمی و دستگا‌های دولتی در کنار یکدیگر را عامل مهم و تاثیرگذار در مقابله با آسیب‌های اجتماعی دانست و اضافه کرد: تلاش‌های سپاه حضرت، ولی عصر (عج) به منظور اختصاص فضا برای آموزش و اشتغالزایی معتادان متجاهر، دادگستری استان و دیگر نهاد‌های متولی و همکار قابل قدردانی است.
پارسال یکهزار و ۲۸۱ معتاد متجاهر با حکم قضایی در مراکز اقامتی و درمانی زیر نظر بهزیستی خوزستان پذیرش و از خدمات این مراکز بهره‌مند شدند و در ۳ ماه اول امسال  نیز ۱۲۰ معتاد متجاهر جمع آوری و در مراکز اقامتی بهزیستی خوزستان پذیرش شده اند.
پایان گزارش/
4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

اعزام دو گروه پزشکی به مناطق محروم و عشایری باغملک
اجرای طرح رهگیری بیماران دیابتی و فشارخونی شاغل در دزفول
دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در طرح امنیت محله محور شهرستان مسجدسلیمان
دلخانی: آن قدر قول دادند و عملی نشد که همه وعده‌ها را فراموش کرده‌ام
پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
اعطای تسهیلات به دانش بنیان های کشور برای جذب نیروی انسانی
دو قطبی کردن کشور، میدان دادن به نفوذی‌ها است/تذکر رییسی دقیق بود
زندگینامه شهید احمد کاظمی (۱۳۳۷ - ۱۳۸۴)
مهسا جاور در جایگاه نوزدهم جهان قرار گرفت
ایران و اندونزی تصمیم گرفته‌اند مبادلات‌شان را با ارزهای ملی انجام دهند

سرخط اخبار کل

1400113018481689624816034
IMG_۲۰۲۲۰۶۱۵_۱۶۰۵۱۸
170511116
1402042120423887427937414
10173179_341
8690709_426

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *